Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hoeveel betaalt een sloper voor een CX?

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 jan. 2005 12:09 
Hoeveel betaalt een sloper voor een CX? Dat vraag ik me wel 'ns af als ik in zo'n junkyard rondloop. Wie van jullie heeft wel'ns een wrak weggebracht en hoeveel leverde dat op? €50? €25? Of mocht je 'm voor niets achterlaten en ook nog 'dankjewel' zeggen?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver cx500 1981
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 jan. 2005 12:27 
inderdaat moet je bij de meeste dank je zeggen er zijn er ook nog zo brutaal om 25 euro te vragen als er geen kenteken bij is want dan krijgen ze geen verwijderings bij dragen geef hem darom beter aan de club of zo en stuur zelf je kenteken AANGETEKEND NAAR DE RD WEG VER KEER GR old harry

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 jan. 2005 17:07 
op marktplaats staan vaak genoeg cx-en om echt op te knappen, en daar maak je een hobbyist blijer mee dan een sloper. Bovendien weet je maar nooit hoe graag ze hem willen hebben.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 jan. 2005 17:36 
Hoi met Beussie ik ben het met old Harry eens, als je een opknapfiets of eentje voor onderdelen naar een sloper brengt moet je vaak 50,00euro bijbetalen omdat ze het kenteken ook nog moeten inleveren(zeggen ze)en de administratiekosten te hoog zijn dus als iemand een sloopfiets heeft kan je beter het kentekenbewijs naar de RDW sturen met het verzoek van slopen in eigen beheer want dan ben je geodkoper uit want het ijzer kan je dan weer naar de oudijzerboer brengen krijg je er ook nog wat euro`s voor

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 jan. 2005 22:06 
Soms willen ze hem niets eens hebben de motor heeft geen rest waarde, en het is geen type wat ze om te springen staan, misschien bij een oud ijzer boer meer geld en het kenteken op sturen naar de RDW

Groeten

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hoeveel betaalt een sloper voor een CX?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven