Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

noem me dombo

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 jan. 2005 19:22 
Heb je dat ook wel eens gaat er een dingetje foute en de rest komt er meteen achteraan gestort.
Ik rijd vanochtend naar almere voor een hele gezellige nieuwjaarsborrel. Gaat de wijzer van de temperatuur in een keer omlaag, ik denk dat kan gebeuren contactje los of iets dergelijks. even later merk ik dat mijn knipperlichten het ook niet meer doen. toen wist ik het al de hoofdzekering was gesprongen, maar dat maakt niets uit zolang de motor rijdt blijft ie rijden. maar het was toch wel even balen. nu kom ik in almere aan en zie de s102 aangegeven maar draai alleen de verkeerde richting uit, dus daar rijdt ik dan met een motor die ook nog eens steeds meer begint te knallen en sputteren door almere. ik de snelweg weer op weer de afslag af en toen zag ik dus waar het fout ging. toen ook zo naar de plek toegereden. daar heeft de motor even op de brug gestaan en is er het een en ander doorfgemeten ( bedankt hiervoor) en toen heb ik haar weer naar buiten gereden. probleem met de zekering tijdelijk opgelost maar ik bleef met een schijnbaar kapotte pakking zitten. Ik rijd richting huis en moest onderweg een dringende pitstop maken vanwege het koude weer en ik denk ik kijk nog even naar die uitlaat. dom dom dom de buotjes waren losgetrild dus de uitlaat sloot niet meer aan op het blok, aangedraaid en het probleem was verholpen. toen kwam echter het ergste. ik wil de verlichting even na kijken en druk de richting aanwijzer in maar geen knipperlicht de andere kant op en mijn achterlicht gaat helemaal uit. ik denk dat kan toch niet waar zijn, en inderdaad het was niet waar ik zat met mijn tengels aan de lichtschakelaar ipv de richtingaanwijzer. verder heb ik onder weg geen problemen meer gehad. maar ik weet nu wel dat mijn glas voortaan beter half vol kan zijn dan half leeg wat op sommige dagen zit me toch een hele hoop tegen. ik ben toch blij dat we zoéen gezellige dag hebben gehad in Almere en tot de volgende keer
(dombo ;) )
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver old harry
Gast 
#2 | Geplaatst: 9 jan. 2005 20:24 
he dombo je bent toch al met al goet weg ge komen voor het zelfde geld ga ja narr de bike docter en die prutst een hoop euro uit je zak dan ben je toch een iets grotere dombo toch? maar ja eind goed al goed gr old harry

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 9 jan. 2005 22:01 
He Dombo,

1. Je bent in Almere geweest
2. Je bent heelhuids thuis gekomen
3. Je hebt ontdekt wat het probleem is

Volgens mij heb heb je een goede dag gehad.

Coen
( die vindt dat je goed moet bedenken wat je met je laatste Rolo doet)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 jan. 2005 23:47 
Zoiets gebeurt mij alleen op maandag morgen! Motor uit de schuur (ja, ja), jongste spruit (8jaar) in motorpak met helm op erbij, moet naar school gebracht worden. Jeng, jeng, jeng, niet starten. Sh...!! Werd steeds sjagarijniger. Mama, ik denk dat ik weet wat er is, zegt spruit. Ik denk,"ja hoor, het lukt mij niet en jij weet wat het is" Spruit (zo eigenwijs als 'ie groot is) zegt, "misschien dat rode knopje bij je duim?"
Kijk dombo, dan kruip je het liefst onder de stoeptegels! (Overigens kwam spruit op tijd op school).
Waarmee ik maar wil zeggen, er zijn er vast meer die iets niet zo handig aanpakken! Misschien leuk om deze rubriek erin te houden?
Gea

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 12 jan. 2005 11:02 | Aangepast door: MAST 
Hallo, ik wil niemand beledigen of voor gek zetten, maar over dit onderwerp is al een eerder een topic geweest. "omgekiept" heette dat.
Ik heb zelf ook wel eens gestaan dat ik snel ergens heen moest, en de motor niet gestart kreeg. idd, de dodemansknop. En een andere keer stond ik, na een lange rit terug uit de Ardennen, stil bij een stoplicht. Ik wilde toen even op mijn horloge kijken hoe laat het was. Ik laat beide handen los van het stuur en ineens lag de motor op de grond. Gelukkig geen schade, alleen een deuk in mijn ego.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver old_harry
Gast 
#6 | Geplaatst: 12 jan. 2005 12:08 
maar deze hebben jullie nog niet terug koment van tholen rij ik de file voorbij om vooraan te staan bij etten leur stop ik heel triomfhantelijk bij het stop licht wil mijn linker voet op de grond zetten zit mijn leren feter van mijn kistjes achter de versnelings pook nu je raad het al ik ging dus plat wat ik toen allemaal heb ge scholden is niet voor herhaling vat baar ik heb met rode oortjes de geintjes van de koek blik monsters in ont vangst ge nomen

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 jan. 2005 13:42 | Aangepast door: Floris 
www.bajahill.net/mcwaystodropbike.html

nummer 47
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver old_harry
Gast 
#8 | Geplaatst: 12 jan. 2005 14:40 
he floris je denkt toch niet dat ik dat kan lezen he ben al lang blij dat ik de plaiboy kan spellen

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 noem me dombo

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven