Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vreemdgaan (deel 2)

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Pluis
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 jan. 2005 09:23 
Ik doe m'n CX nooit weg. Als hij in de mottenballen gaat, zet ik hem in onderdelen op zolder. Maar ik rij best veel, zo'n 250 km per week en dus rij ik m'n zorgvuldig gerestaureerde CX in te korte tijd "op."

Om de CX dus nog aan m'n kleinkinderen te kunnen laten zien, ben ik van plan om vreemd te gaan. Ik zeg het maar eerlijk: ik ben medeverliefd geworden op de Yamaha Bulldog. Lekker laagtoerig, niet te veel vermogen, niet te weinig vermogen, fantástische V-twinroffel. Jammer alleen dat het geen Honda is, maar die maken geen goed alternatief voor de CX... Dauville, Pacific Coast en Pan vind ik allemaal te behangen... Ik wil een naked en de Revere is te klein voor mij.

Ik kom er maar eerlijk voor uit, zoals ik dat bij m'n vrouw ook zou doen.

Maar goed, eerst moet ik sparen. Tot die tijd blijf ik m'n CX'je koesteren en met veel plezier berijden. Want potverdomme, wat rijdt dat ding nog steeds lekker!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 19 jan. 2005 10:14 
Eigenlijk geweldig wat we als club bereikt hebben. Een paar jaar geleden was de CX nog een motor voor er bij, een pekelfiets. Nu heb jij straks een goed geconserveerde CX waar je voorzichtig mee omgaat en een Bulldog voor erbij.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver old_harry
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 jan. 2005 11:28 
doe net als ik rij door de week een kawa en in het weekijnde de cx gaat priema en de cx gaat dan nog jaaaaaaren mee gr old_harry die nu nog even het bed moet houden met een long ontsteking

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 jan. 2005 12:07 
Waarom niet gewoon een 2e CX voor erbij?
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 19 jan. 2005 13:10 
Beterschap Harry

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 jan. 2005 14:17 
Harry beterschap ,met af en toe een neutje of een beter wijntje ja die uit die buikflessen en daarna weer kilometers maken met de motor
groeten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 jan. 2005 14:22 
Pluis je mag vreemd gaan maar niet met mij je weet dat ik eter piraat ben geweest en toen was mijn collnaam PLUIS heel wat verbindingen gemaakt over de wereld maar koop maar een snorfiets en dan ga je niet zo groot vreemd.
groeten ouwe-jan die vreemd gaat met een KAWASAKI 750
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Bikermouse
Gast 
#8 | Geplaatst: 19 jan. 2005 19:19 
Even over die bulldog..
Yamaha brengt dit jaar een soortgelijke fiets uit de MT-01, ook een luchtgekoelde v-twin (1670 cc) met een standaard vermogen van 90 pk en 150 Nm...
Das mijn droommoto.
Joost

Schrijver Rinus van Gaal
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 jan. 2005 20:09 
....over 'vreemd gaan' gesproken:
Je kan óók weer 'vreemd gaan' met je 'vreemd gaan' motor.
Dát heb ik tenminste zojuist gedaan.
Heb mijn '97-er Pan-European, in-(om) geruild voor een nieuwe Suzuki V-Strom DL650 ...... hét toppunt van 'vreemd gaan'?!
Half februari halen we 'hem' op.

Rinus

p.s.: De CX650E is een 'blijvertje'!

Schrijver old_harry
Gast 
#10 | Geplaatst: 19 jan. 2005 20:17 
mijne heren aller eerst hartelijk dan voor het mede leven wat mijn gezondheid betreft dit laat de spirit van deze clib maar weer eens zien.en wat bereft dat ik een cx heb en een kawa komt om dat ik erg trouw ben aan iets dat mij al zolang gedient heeft daar kan ik zomaar geen afstand van doen ik mach toch hopelijk wel van twee dingen houden???? gr harry

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 19 jan. 2005 21:27 
Harry,

Dat is het leuke van deze club: vreemdgaan mag. Wat motor betreft alleen natuurlijk...

En Rinus: Je had die Pan toch nog maar net ? Beviel het niet ?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Rinus van Gaal
Gast 
#12 | Geplaatst: 19 jan. 2005 22:55 
Hoi Coen,

Ik had hem een half jaar, en dat is voor mijn doen al behoorlijk lang.
De Pan bevalt verder goed; het was immers mijn derde al, maar ik begon 'problemen' te krijgen met het (zeer) hoge gewicht van deze motor, vandaar.

Rinus

Schrijver JosvanR
Gast 
#13 | Geplaatst: 20 jan. 2005 00:05 
Ik ga soms vreemd met een Bandit 1200. In nov 2000 nieuw gekocht, 1e 2 jaar 50K op de teller gezet, nu staat de teller op 64K! Zou het feit dat ik in de tussentijd 2 cx-en heb gekocht er iets mee te maken hebben? De Bandit staat tegenwoordig meer aan de Optimate dan dat ik er mee rijd. Toch doe ik hem nooit weg. Voor de vakantie is het een ideale motor want je legt "verbindingstukken" met groot gemak en hoge snelheid af.

Schrijver old_harry
Gast 
#14 | Geplaatst: 20 jan. 2005 10:54 
laatst vroeg iemand mij, hee is honda met een nieuw model uit ge komen??EN STAARDE VER WONDDELIJK NAAR MIJN CX is dat wat

Schrijver Pluis
Gast 
#15 | Geplaatst: 20 jan. 2005 14:02 
Harry, van harte beterschap! Ik hoop dat je er snel bovenopkomt. Ik heb asthma, dus ik weet hoe k*t het is om benauwd te zijn.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vreemdgaan (deel 2)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven