Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Een zevende rubriek - afsluiter

 
Schrijver Guernica
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 feb. 2005 21:08 | Aangepast door: Moderator 
Hey vrienden (en vriendinnen)

Alles is uiteindelijk goedgekomen. Dus Gea, Jan, Coen ... (en anderen) geen zorgen hoor.
Storting onlangs ontvangen.
Ik laat in het midden of vorige 'boodschap' er wat mee te maken heeft. Ik blijf geloven in de 'goodwill' van onze vrienden (leden klinkt echt zo formeel).
Laat ons zeggen dat 'zevende rubriek' misschien even een prikje was.
Niet dramatiseren al die toestanden maar de sfeer houden zoals die nu is. Gewoon uitzonderlijk dus. Zie reacties op berichten. Af en toe prachtig en onbaatzuchtig. Houden zo!

Bij deze zijn alle vorige schrijvers op de hoogte en trek ik heel formeel mijn vorige vraag in ;-).

Speciale dank voor Harry voor zijn wijze raad. Misschien hebben wij nog véél te leren.

Mvg,
Daniël

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 18 feb. 2005 12:38 
Dagelijks dingen leren maakt het leven - althans voor mij - een stuk meer de moeite waard. Blij dat het goed is gekomen.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 feb. 2005 22:20 
En we leven nog lang en gelukkig!!

Gea

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 maart 2005 22:42 
Hoi Daniel,

Gelukkig heb je je geld ontvangen. En ja, dat is wel het mooie van dit clubje he? Gewoon normaal en met respect met elkaar omgaan, dan komt het goed.....
Dat is bij bepaalde motorclubjes wel anders. Als je daar iets niet betaald, vinden ze je met drie kogelgaten in je achterhoofd terug in een beekje in Limburg...
Groetjes
Little Ray (die hoopt dat Big Coenox geen CX-V tattoos heeft.....)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Een zevende rubriek - afsluiter

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven