Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

te koop cx

 
Schrijver old_harry
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 feb. 2005 11:17 
Wegens omstandig heden te koop mijn cx van 1981 welke voor het eerst op ken teken is gezet in 1991 heeft nu 50 .00 km gelopen is werkelijk in uitstekende staat het is nr 57 van de showroom en is nu uit ge voert met klijne giva koffers hij is hele maal zwart en heeft af ge lopen na ljaar een grote beurt ge had bij de daeler er kan helaas niet op ge boden worden en hij moet echt 750 uero op brengen dus alleen voor serieuze kopers die echt nog lang probleem loos willen rijden ik doe hem weg met pijn in mijn hart gr-old harry

Schrijver roel_281
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 feb. 2005 16:18 
Jammer Harry dat je hem moet verkopen.
We kunnen hoop ik toch wel blijven rekenen op je adviezen en kennis.
Ik heb er inieder geval al veel profijt van gehad.
Groetjes,
Roel

Schrijver frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 feb. 2005 20:44 
Beste Harry,

Betekent dit dat je ophoudt met motorrijden?

Frans

Schrijver old_harry
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 feb. 2005 21:34 
ja frans ikheb een zeer slecht jaar achter mij ik ben eerst 20sept mijn audste zoon kwijt ge raakt en 2 feb mijn echt genote zoals je weet had die copd je hebt haar ontmoet met de onderdelen markt vorig jaar zij heeft de griep ge kregen en is er niet meer boven op ge komen en nu ben ik eigenlijk niet meer aan moterrijden toe ik heb namelijk suiker en dat heb ik ver waarloost met de auto gaat nog wel maar alleen over dag dus al met al niet zo mooi. maar in ieder ge val bedankt voor de be langstelling ik blijf nog wel lid van de cx klub gr- H SP

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 27 feb. 2005 22:24 
Beste Harry,

Wat vreselijk allemaal. Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het graag. Sterkte met alles.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver old_harry
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 feb. 2005 22:52 
Dankje Coen er word veel ge praat over motor rijders maar zoals dezecx club is zullen er veel clubs jaloers op zijn .sociaal ge voel net als hier vind je niet gemakkelijk ik ben dan ook blij dat ik er kennis mee heb mogen maken niets is te veel en alles kan je kunt met recht trots zijn op zo,n club als deze ik ga nu even op een laag pitje maar laat beslist nog wel wat van me horen met vriendelijke groeten Harry alias old_harry

Schrijver Guernica
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 feb. 2005 22:52 
Harry,

Is misschien voor het eerst dat ik sprakeloos ben.
Wat is zo'n club zonder wat ervaring? Ik ontmoette je onlangs voor wat onderdelen. En, ervaring heb je.
Kunnen we blijven rekenen op jouw advies? Hopelijk wel. Uiteindelijk zijn wij maar wat 'knoeiende amateurs' die van jou of Jan toch wel de waarheid willen horen.
Harry, je hebt hier wel echte vrienden! Als er iets is (zoals Coen reeds zei....)
Daniël

Schrijver Pluis
Gast 
#8 | Geplaatst: 25 april 2005 15:50 
Harry, Jezus man, wat heb je het slecht getroffen... Ik heb er geen woorden voor.

Veel sterkte. Als je nog een keer een ritje wil, horen we het wel. Ik leen met plezier m'n tikkertje aan je uit.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 te koop cx

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven