Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

cx-e gekocht

 
Schrijver patjalder
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 maart 2005 17:34 
hey,jongens,ik had met spijt,wegens tijdgebrek mijn cx-z weg gedaan,er was nog een hoop restauratiewerk aan,maar vandaag liep ik tegen een cx-e aan voor een zacht prijsje,ik heb hem onmiddelijk gekocht,dus ik ben nu weer de trotse bezitter van een cx500 sport ,even een vraagje,heeft de cx-e dezelfde problemen met de distributiespanner?,of is dat al een verbeterde versie? groetjes simon

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 maart 2005 18:48 
Hoi Simon,

De Eurosports hebben allemaal een automatische spanner. Deze zijn echter wel wat zwakker dan van de standaard CX dus als er een ratel uit kopmt gelijk vervangen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver patjalder
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 maart 2005 22:05 
bedankt wouterke voor de informatie

patjalder

Schrijver huribo
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 mei 2005 09:24 
Hallo,zou imand mij kunnen vertellen hoeveel een Honda CX 500 bj 1983 koste ivm invoer groeten Huribo

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 2 mei 2005 11:59 
In 1980 kostte een nieuwe CX 500 Fl6.650. Mijn inschatting is dat ie dan in 1983 rond de 7000 guldens was. Wil je het zeker weten, neem dan kontact op met Honda Nederland, misschien dat ze je daar verder kunnen helpen.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 cx-e gekocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven