Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX gespot in Utrecht

 
Schrijver jthole
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 maart 2005 23:06 
Vandaag was ik helaas met de auto, maar toen ik tegen 18:45 naar de rotonde bij Kanaleneiland in Utrecht reed zag ik een mooie rode CX500 (volgens mij met een plastic radiateurkap). De bestuurder had een jethelm.
Wat een lekker knorrend geluid, en wat een herkenbare motorfiets! Ik zie helaas niet zovaak CX'en op mijn woonwerkroute.

Schrijver roel_281
Gast 
#2 | Geplaatst: 31 maart 2005 19:30 
Ik heb hem om 14.30 zien rijden bij tuindorp.

Schrijver jan van Putten
Gast 
#3 | Geplaatst: 31 maart 2005 21:53 
wat jthole zegt is waar, dat je niet zoveel CXen onderweg tegenkomt.
Ik heb tussen aug 2003 en okt 2004 ongeveer 20000 km woon-werk kilometers gereden , en ben slechts 1 maal een CX tegengekomen, en 1 maal een GL.
Overigens is mijn CX 650E te koop.

Schrijver jthole
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 maart 2005 21:59 
Ongeveer een half jaar geleden was ik in Keulen toen ik ineens een heel bekend geluid achter me hoorde. Toen ik me omdraaide zag ik dat er twee GL's achter elkaar op de ring reden :-)

Schrijver Pluis
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 april 2005 13:42 
Ik rijd het hele jaar door over de A2, 's ochtends van Utrecht naar Amsterdam en in de avondspits terug. Ik kwam nog wel eens een rode B tegen met een volle kuip.

Schrijver jthole
Gast 
#6 | Geplaatst: 4 april 2005 14:13 
Ik rij regelmatig van Woerden naar Schiphol-Rijk, maar nooit over de snelweg. Dus dan kom ik je waarschijnlijk niet tegen.
De snelweg vind ik niet prettig rijden, en als ik hem kan mijden zal ik het niet laten.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX gespot in Utrecht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven