Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

webmaster

 
Schrijver ludzert
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 april 2005 11:24 
voor de webmaster: hoe krijg ik een foto bij mijn advertentie geplaatst?
Gr,
Frits.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 8 april 2005 17:50 | Aangepast door: MAST 
Hallo Frits, ik ben niet de webmaster, maar probeer toch uit te leggen wat je moet doen om een plaatje of een foto te plaatsen. Klik op dit plaatje van de werkbalk boven het tekstvak , dan krijg je het volgende te zien, [img][/img], zet tussen de ] en [ haakjes het "adres" waar de foto staat. BV:In het geval van de "image link" moet je het volgende adres invullen: http://www.hondacx.500.nl/phpdata/forum/img/button_image.gif
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Succes.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenm
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 april 2005 19:59 
Hallo Frits,

Ik ben niet de webmaster, maar wel de voorzitter. Bovenstaand geldt alleen als je de plaatjes al ergens op een website hebt staan. Mocht dat niet het geval zijn, kun je ze mailen aan Frans (hij is wel de webmaster) met een duidelijke uitleg waar je bericht te vinden is. Hij kan ze dan toevoegen.

Coen

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 april 2005 14:40 
Hoi Fritz,

Stuur even de foto met beschrijving van topic naar frans@hondacx500.com

Frans

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 webmaster

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven