Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

'nieuwe' fiets

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 april 2005 17:13 
Yes!! Tot mijn grote vreugde kan ik u mededelen dat nr 57 uit de showroom vanaf gisteren in mijn bezit is. Hij rijdt geweldig! Eerste tank benzine is er al door. Erg wennen aan de kuip, maar ik denk dat ik er wel aan gehecht zal raken. Heel fijn in de bochten: ik zie er nog van komen dat ook ik plat door de bocht durf! Dat geglim is ook even wennen. Heb goed gezocht, maar geen roest ontdekt. Enne... hij start steeds.... Harry: voorlopig kan ik er weer even tegen! Ik ga er ontzettend van genieten. Schotland: here I come!!

Gea

Schrijver Guernica
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 april 2005 17:50 
Hey Gea,

Proficiat!
En, als het van Harry komt, kwaliteit verzekerd.

Daniël

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 24 april 2005 17:56 | Aangepast door: coenox 
Gea,

Gefeliciteerd !! Inmiddels kan ik zeggen dat ik na mij pech in Duitsland ook weer rijd. Mede dankzij Floris, Emiel en een ander blok. Ik moet nog een paar dingetjes doen maar volgens mij kan ons de rit naar Schotland niet ontgaan. Overigens is die Polaris kuip de fijnste die er is voor de CX, vooral in de regen scheelt het.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 april 2005 20:02 
gea,

veel plezier met je nieuwe fiets, nu kun we weer overal verschijnen zonder je druk te maken over hoe je thuis komt. Het geeft een goed vertrouwen als je weet dat je fiets naar behoren werkt (zelf heb ik het vertrouwen nog niet terug).
veel plezier in schotland en tot een volgende club bijeenkomst.

cosmar

Schrijver jost

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 april 2005 20:31 
Gea,

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets en welkom bij de "club" van CX-polaris-rijders.
Heel veel plezier en veel veilige kilomerers.

Gr. Jost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 april 2005 23:12 
Hoi Gea,

Ziet er mooi uit. Veel plezier ermee!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Ray
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 april 2005 13:23 
Hoi Gea,
Goeie beslissing! Prima fiets zo te horen en die omgekeerde kunstof vijver voorop is een kwestie van wennen, denk ik. Veel plezier ermee!
Groetjes
Ray ( nu nog een goed tehuis voor voor je ouwe fiets....)

Schrijver Jan
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 25 april 2005 13:34 
Gea,

Veel zorgeloos rijplezier gewenst met je nieuwe fiets. Goede keuze.

Groetjes,
Jan

Schrijver frans
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 april 2005 14:27 
..Onze reporters waren natuurlijk als de bliksem ter plekke:


Schrijver Floris
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 25 april 2005 18:11 
Ik had de laatste maanden al de indruk dat Gea bezig was om zich te ontpoppen als koningin van onze club. En nu ik deze foto zie met al die oranje kleuren is het voor mij duidelijk: Gea heet voortaan Geatrix.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver voeter
Gast 
#11 | Geplaatst: 25 april 2005 21:46 
Geatrix,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Veel veilige kilometers (en miles) toegewenst.

:-)Ron

Schrijver dirkdeboer

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 25 april 2005 22:04 
Toppie Joppie!
Succes met die badkuip op wielen...
(de kift, ik vind hem hardstikke mooi)
Geatrix, die naam houden we erin!

Dirk (alias Gompie)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver MAST

Moderator 
#13 | Geplaatst: 25 april 2005 22:52 
Gea, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Dat je er maar vele veilige km's mee mag maken.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver old_harry
Gast 
#14 | Geplaatst: 25 april 2005 22:54 
zo,n lieve meid als gea kun je toch zo,n fiets niet ont houden zeg nu zelf ze is hem waard en ik hoop echt dat ze er heelveel plezier aan beleeft kan ik ten minste nog eens zeggen hij is goed te recht ge komen want iedeeen had hem zo maar niet kunnen kopen ben er zelf altijd veel te trots op ge weest gr old _ harry die het ver volg wel zal volgen

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 25 april 2005 22:54 | Aangepast door: MAST 
Moderator, deze posting mag wat mij betreft verwijders worden, er ging per ongeluk iets mis.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 'nieuwe' fiets

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven