Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

goed tehuis gezocht

 
Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 april 2005 19:42 
Wat doe ik nu met mijn oude fiets? Aansteken mag niet van Ray ;-) Het is een beetje een clubfiets, met al die gedoneerde onderdelen en alle tijd en inzet van clubleden. Voorlopig kan ik 'm wel ergens stallen, maar denk even mee (vooral de gulle gevers bij de sinterklaas aktie) wat ik er nu mee moet/kan.

Gea

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 april 2005 20:24 
Gea,

Mischien is dit een idee:

De fiets compleet verkopen op Ebay NL of een soortgelijke plaats en dan een gedeelte van de opbrengst doneren aan de club. Ik ben er zeker van dat de gulle gevers hier dan ook mee akkoord gaan omdat het dan naar een goed doel gaat. Ik weet niet wat je voor de fiets betaald hebt maar zo zou je in theorie er een centje aan over kunnen houden en ook de gulle gevers niet benadelen door winst te maken op hun onderdelen.

Ofwel iemand binnen de club wilt de fiets van je overnemen om te gebruiken?

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 april 2005 21:04 
Misschien is er wel een 'motordokter' binnen de club die op zijn gemak eens wil uitzoeken wat er nu aan de hand is met die fiets.

Kunnen we allemaal van leren en dan is'tie ook meer waard.

Orm.

Schrijver old_harry
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 april 2005 22:12 
dat uit zoeken kunnen jullie zelf op de sleutel klub avonde zet er eerst maar eens een andere start moter op dan ben je al ver kijk maar of je er kunt aan komen anders kan ik dat nog wel gr harry

Schrijver voeter
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 april 2005 22:51 
Harry,
Is deze motor niks voor jou? Op die manier blijf je nog nauwer verbonden met de club en het zou toch geweldig zijn als je hem weer goed lopend krijgt. Voor onderdelen zou de club moeten bijspringen, maar dat lijkt mij tot de mogelijkheden horen.

Groeten Ron

Schrijver old_harry
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 april 2005 11:01 
berste ron op de eerste plaats is hij van geatrixs en op de twede plaats geef ik geen geld meer uit aan {wegmotoren} als ik hem hier heb ga ik waarschijnlijk dat ding weer hele maal op knappen met het ge vaar dat ik ook weer ga rijden , en dat is zeker niet de be doeling het beste kun je zo,n cx hier of daar onder brengen bij iemand die er de plaats voor heeft en dan de leden laten kopen de onder delen die ze er van nodig hebben en het kenteken laten schorsen dat is wat mij betreft de beste op lossing gr harry

Schrijver old_harry
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 april 2005 11:08 
ps ik blijf toch wel betrokken bij de club ik ben veel te trots dat ik er {rustend lid kan blijven] bij mag hoeren ik heb van me leven al wel het een en ander mee ge maakt maar ben nog nooit zo,n hechte famielie tegen ge komen die zo mee leeft ik ben dan ook van zaaks om de club nog zo veel te steunen als inj mijn vermogen licht met vele goed ge meende groeten van old_harry {die nu naar de boot gaat om wat visjes te vangen}

Schrijver old_harry
Gast 
#8 | Geplaatst: 27 april 2005 11:10 
sorry voor de tik slipper het moet zij hopen h_o

Schrijver Gompie
Gast 
#9 | Geplaatst: 2 mei 2005 08:00 | Aangepast door: Gompie 
dirkdeboer heet vanaf nu:

*** Gompie ***

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 goed tehuis gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven