Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Even reclame gemaakt.........

 
Schrijver Sortof
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 mei 2005 02:33 
Zaterdagavond 28 mei 2005. Ik kom aanrijden bij het verkeerslicht Prins Bernhardplein, als chauffeur van bus 15 (ik weet het, maar ik moet ook rekeningen betalen...). Voor me staat een blauwe cx500, met berijder en duopassagier. Raampje open en even reclame gemaakt voor de site, die hij nog niet kende. Mocht je je naar aanleiding van mijn roepje je hebben aangemeld, welkom en veel plezier, en misschien tot ziens bij een treffen.
Groetjes, Sortof.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 mei 2005 10:49 
Goed werk, Sortof.

Ik had laatst een mindere ervaring. Stond er iemand bij Roukama aan een CX te prutsen. Ik maakte promotie voor de website, bleek de vent niet geinteresseerd. "Sufferd" dacht ik later, "bij onze club kun je je onderdelen voor veel minder geld krijgen."
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Wilco07
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 juli 2005 01:55 
Sortof
Hallo Collega. Ik zit bij Connexxion Uithoorn en zit meestal op 170/142 naar A'dam CS. Groetjes Wilco

Schrijver Sortof
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 juli 2005 09:45 
Hoi Wilco,
da's leuk, misschien hebben we het zonder te weten wel eens naast elkaar voor een verkeerslicht gestaan........ Als je ooit naast een lijn 15 staat met een kamerolifantje achter het stuur, toeter dan ff, dat ben ik dan....
Groetjes, Marcel.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even reclame gemaakt.........

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven