Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

»»» Locatie CX'ers scanner online «««

 
Schrijver ffroidbise
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 mei 2005 22:46 
Misschien een rare titel, maar geen betere om te omschrijven waar alle CX/GL'ers zich bevinden.
Als je op m'n site op de button "CX'ers showroom" klikt, staat er een "huis figuurtje" in de Profile titel.
Als je daarop klikt kan je de locatie zien van iedereen dat in mijn showroom staat.
Dus nog maar eens de oproep aan alle CX/GL'ers om zich in de showroom te laten opnemen, zodoende dat iedereen in kaart kan gebracht worden, zo weet je wie er bij jou in de buurt woont.
Hier nog maar eens de link : www.hondacx500.tk

ffroid (*scanning*....*scanning* .....)

Schrijver Guernica
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 mei 2005 00:47 | Aangepast door: Guernica 
Hey Frank,

Dacht je er al eens aan om met de webmasters van hier eens te overleggen?

Mooi, prachtig, het in kaart brengen van CX rijders.

Nog mooier zou het zijn in samenwerking met deze site.

Mijn excuses als ik het fout heb, maar de mensen 'van hier' stoppen er ook veel tijd en energie in.

(Zeker niet anoniem)
Daniėl

Schrijver old_harry
Gast 
#3 | Geplaatst: 30 mei 2005 11:46 
wat is dit nu een over name? of mee dobberen op het succes van [onze club]

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 mei 2005 20:55 
bestuur doe er iets aan voor dat dit uit de hand loopt
ouwe_jan die dit vreemd vind
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 mei 2005 22:56 
Hier is er nog een die het maar vreemd vind vooral als je al maar het link adres kijkt.
En vooral als lid (?) van de club een eigen site te maken zonder mede weten van het bestuur (?)

Schrijver ffroidbise
Gast 
#6 | Geplaatst: 31 mei 2005 16:38 | Aangepast door: ffroidbise 
Geen paniek jongens, het is zeker niet de bedoeling om leden af te snoepen.
Trouwens mijn site is GEEN club, maar een persoonlijke site, die misschien later kan uitgebouwd worden in iets wat BELGIE vertegenwoordigd onder de CX'ers.
En ja ik heb er al eens met coen, of was het floris over gepraat, die mij trouwens vertelde dat hij indertijd ook met een eigen cxsite begonnen was, en het zodoende geen bezwaar vond.
Mijn site is enkel ter aanvulling en ter hulp van de mede CX'ers die misschien hier niet vinden wat ze zoeken.
De site is trouwens "Belgisch" en wat valt er over linkadres te zeggen????
www.hondacx500.tk was nog niet geclaimed op de dot.tk site.
En is zeker niet verkeerd gebruikt daar ik met een CX 500 rijd.
Ik dacht dat de URL van deze site hier vroeger trouwens www.hondacx.500.nl (deze werkt niet meer) was (met een punt ertussen), maar nu veranderd is zonder punt, en ik de dot.tk al langer zonder punt gebruik.
Mijn site doet trouwens GEEN afbraak aan deze club.
Wat bedoel je met "ONZE CLUB", tel ik als lid niet mee misschien of zijn wij belgische CX'ers minderwaardig???
Ik had toch liever meer positieve reacties gehad dan negatieve !
Moet ik nu al toestemming vragen om een site te maken ?
Blijkt dat de dankbaarheid van sommigen toch ver te zoeken is.( niet dat ik dank verwacht), maar dat een afbraak zonder achtergrondinformatie toch wat ver uit de lucht gegrepen is.

ffroid (die nu toch wat op zijn tenen getrapt is)

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 juni 2005 23:13 | Aangepast door: Jan van Wilma 
Mannekes toch........

Het is toch fijn dat er nog meer info over DE CX te vinden is??? Niet om het een of ander maar onze site telt onder "links" maar liefst 28 doorverwijzingen naar liefhebbers (en daar gaat het dus allemaal om!!) die iets over DE CX kwijt willen!
Persoonlijk vind ik het een hartstikke goed innitiatief dat we weer meer info krijgen over de CX. Sterker nog: je kunt elkaar versterker door info uit te wisselen en door te linken. Zo maak je het ons nog makkelijker!

Heren het siert jullie dat je het opneemt voor de club, maar het kan niet zover gaan dat enthousiastelingen als ffroid geremd dienen te worden.
Mijn advies blijf deze club sponseren en heet de 29e "doorlink" op deze site van harte welkom. Zijn we allemaal mee gebaat!
Complimenten ffroid, weer een extra infobron met amusementwaarde.

groeten van een verbroederende Jan van Wilma

By the way, er zijn meer links op onze site, ik heb alleen die geteld waar "CX" bij stond.
Stoker

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 1 juni 2005 23:32 
ffroid

Ik wil toch noch mij even verontschuldigen ik heb nog eens mijn gedachten over laten gaan en its wat voorbarig gereageerd en de site bekeken en wat meer tijd genomen om het te lezen.
Ben

Schrijver ffroidbise
Gast 
#9 | Geplaatst: 2 juni 2005 03:06 
Excuses aanvaard Ben, ik weet dat de site misschien wat moeilijk is te doorgronden, maar hoop dat iedereen er iets van opsteekt.

ffroid (waar al 1 teen genezen is)

Schrijver Guernica
Gast 
#10 | Geplaatst: 5 juni 2005 21:05 
Nog even op de zaak terug komen. Frank ik vind jouw idee om de CX/GL rijders op kaart te brengen mooi uitgewerkt.
Maar hier bestaat reeds een uitgebreide databank van bijna 900 CX/GL rijders.
Een samenwerking zou er misschien kunnen voor zorgen dat de volledige databank via de twee sites beschikbaar zou zijn.
Dat bedoelde ik met samenwerken. Ik doe zeker geen afbreuk aan jouw initiatief.
Daniėl

Schrijver ffroidbise
Gast 
#11 | Geplaatst: 9 juni 2005 22:07 | Aangepast door: ffroidbise 
Dat zou leuk zijn Daniėl, maar ik wil zeker geen gegevens verwerken van CX/GL'ers die zich niet vrijwillig in mijn profiel/showroom willen laten opnemen he (privacy).
Maar het staat ierdereen vrij om zich wel te laten opnemen door de gegevens door te geven die op mijn profiel/showroom pagina staan he

ffroid (die probeerd zoveel mogelijk CX/GL'ers in kaart te brengen)

Schrijver gilbert
Gast 
#12 | Geplaatst: 12 juni 2005 23:20 
ffroid, het zal misschien aan mij liggen maar ik kan geen link naar je email adres vinden op je site.
Wel gaaf die kaart.


Gilbert( die vindt dat er nooit genoeg site,s over cx'en kunnen zijn )

Schrijver ffroidbise
Gast 
#13 | Geplaatst: 17 juni 2005 16:29 | Aangepast door: ffroidbise 
Gilbert dat zal waarschijnlijk liggen aan de tekstsize die bij u groter staat dan bij mij.
k heb dit proberen op te lossen door het frame wat groter te maken, moest dit nog niet zichtbaar zijn, dan even op "beeld" klikken en de "tekst grootte" wat kleiner zetten.
Moest dit dan nog niet lukken,wat me zou verbazen kan je mailen op showroom@hondacx500.tk

ffroid

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 »»» Locatie CX'ers scanner online «««

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven