Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

hoe zit ik uit de wind

 
Schrijver marnix
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 juni 2005 20:23 
na eindelijk mijn nummmerplaat te hebben gekregen heb ik al enkele proefritjes achter de rug met mijn pas gerestaureerde cx van bouwjaar 1978 en zonder ook maar iets aan de motor te hebben gedaan (behalve het koelcircuit te hebben gekuist)draait de motor als een zonnetje.de startmotor heeft amper een paar toertjes rondgedraaid en de motor slaat aan alsof hij nieuw is en als hij een beetje op temperatuur gekomen is draait hij rustig op een 11 a 1200 toeren.ik ben een tevreden man.Nu nog hopen dat hij het zo verder doet.Het is mijn allereerste motor en ik heb wel de indruk dat je op die motor ondanks het kleine windschermpje aardig wat wind vangt.Kan er iemand mij een goede oplossing geven?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 juni 2005 20:52 
Gefeliciteerd met de eerste proefrit. Natuurlijk willen we graag weten hoe je het gelijkvormigheidsattest hebt bemachtigd.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marnix
Gast 
#3 | Geplaatst: 2 juni 2005 21:18 
dank u,
ik was enkel in het bezit van het gelijkvormigheidsattest van de motor.hier in belgie moet je dan met je motor en je gelijkvormigheidsattest naar de politie en die controleren dan of het om een motor gaat die niet in de lijst van gestolen motoren staat
Als dat in orde is maken ze voor jou een attest van verlies van inschrijvingsbewijs op en met dat alles en vooral de cijfers en letters van de laatste nummerplaat die aan de motor heeft gehangen ga je dan naar de dienst inshrijvingen voertuigen en als dan nog de computer niet tegenprutteld dan krijg je je nieuwe nummerplaat

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 hoe zit ik uit de wind

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven