Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Verkrijgbaarheid onderdelen

 
Schrijver edho
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 juni 2005 12:14 
Hallo cx fans,
Hier mijn eerste post op deze site, hoewel ik al een half jaartje trouw alles lees.
Ik ben bijna in het bezit van een motorrijbewijs en ben al een tijd zeer gecharmeerd van de cx familie. Als er een motor komt, dan zal het er zo een moeten worden vrees ik. Waar ik een beetje mee zit is de verkrijgbaarheid van de onderdelen. Is alles nog te krijgen, ori of dan maar imi? Moet je soms naar het buitenland uitwijken voor spullen?
Momenteel rij ik voor de fun soms op een Honda SS50, maar iets groters staat toch wel beter bij een vent van 41. ;-)
Groeten, Ed

Schrijver roel_281
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 juni 2005 16:25 
Hoi Ed,ik was hier eerst ook een beetje bang voor maar ik heb tot nu toe alles wat ik nodig had makkelijk en voor niet al te duur kunnen vinden.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 juni 2005 17:31 
er was een tijdje terug ook een poll met dit onderwerp en er zijn er maar wienige die problemen hebben met onderdelen
succes cosmar (de club gaat nooit verloren vooral als je bij een bijeenkomst bent gewqeest)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 juni 2005 19:05 
Nu een kopen mooi maken ,rijbewijs halen en lekker gaan toeren,maar wel rustig aan doen want je rijd dan wel met een ytem van Honda de CX500 of de GL 650
ouwe-jan die er nog jaren plezier van wilt hebben van zij GL 650 van 1983
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver edho
Gast 
#5 | Geplaatst: 6 juni 2005 19:57 
Bedankt voor de reacties. Blijkbaar is het niet zo heel moeilijk om je cx bedrijfsklaar te houden. Qua onderdelen bedoel ik dan, wie het gaat monteren is een 2e discussie. De een doet alles zelf, de ander laat het liever aan de vakman over.
Kortom, ik ben gerust gesteld. Ik kan binnenkort op zoek naar een leuke cx.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Verkrijgbaarheid onderdelen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven