Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Foto's van de 'Dirk-bokaal'

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 3 juni 2005 22:15 
Wat een grap ! Tijdens de bijeenkomt in Vechta heeft Dirk een beker van een Franse Solexclub (8e prijs, 1997) meegenomen met de woorden 'van mijn vrouw moest ik hem meenemen anders gooit ze hem weg'. Deze bokaal heb ik aan de Duitsers aangeboden voor het beste CX evenement. Spontane actie. De uitreiking staat nu prominent tussen de foto's op de Vechta site. Lachen..

Coen
Dirk nog bedankt
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 juni 2005 22:34 
De bokaal van het Fahrrad mit Hilfemotor...

Weer eens wat anders dan op de rommelmarkt van het Leger des Heils.
gtx. Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 13 juni 2005 14:50 
Inderdaad heel prominent, niet alleen met foto's, maar ook in de bijbehorende tekst. Vrij vertaald bekrachtigde jij de Nederlands-Duitse CX-vriendschap met een bokaal voor het beste gierpomptreffen, hetgeen door de ontvangers als een grote verrassing werd gewaardeerd. OK, typisch win-win, Dirks vrouw blij, Vechta blij. Volgend jaar nemen we een medaille van de avondvierdaagse mee. Of hebben ze het door en worden we in SJK met gelijke munt terugbetaald?

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Foto's van de 'Dirk-bokaal'

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven