Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

god rijdt een cx

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 juni 2005 23:33 
(Sorry als ik iemand tegen de schenen schop). Ik ben geabbonneert op een engels motortijdschrift (ride). er staat een artikel in over de beste motorwegen in de UK. daar staat:
"it's indelible, incontrovertible proof that god exists and loves us bikers. In fact, I might have seen the Big Man on this very day _ there's surely no-one else that could have thrashed an elderly cx500 (yes) as fast as that two-up". het betreft hier de weg van penrith naar elrington(A686) in schotland, (in iedergeval in de buurt) ik weet niet wat de schotland gangers allemaal gedaan hebben maar het is leuke reklame voor onze motor. De journalist was in iedergeval onder de indruk van de motor
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Guernica
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 juni 2005 01:19 
Of van de berijders toch.
Geef toe, het waren echt niet van de minste...

Onze delegatie... grondwet of niet, misschien een betere manier om Europa samen te brengen?
D

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2005 11:32 
Hoi cosmar,

Bedankt voor de mededeling, ga proberen om maandag een 'ride' te pakken te krijgen.
'Could be one of us.............

gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 god rijdt een cx

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven