Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Tank stickers CX A/B

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Hans

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juni 2005 17:34 | Aangepast door: Hans 
Ik ben in de gelegenheid bij een autobestickeringsbedrijf van de broer van een goede vriend van mij de tankstickers te laten maken maken voor de CX A/B. Dat zijn die stickers die alheellang niet meer leverbaar zijn en inmiddels op vrijwel alle tanks zijn vergaan/uitgebleekt/ verwijderd wegens opnieuw spuiten.
Sinds kort heeft hij de beschikking over een digitale scan/plot/snij- machine.
Een indruk van hem voor de kosten voor een eenmalige set stickers; tussen de E 50 en E 100. Da's mij wat duur maar de kosten kunnen volgens hem fors omlaag bij een grote(re) bestelling (de folie kost weinig, het zijn de arbeidsuren van scannen en bewerken).
Dus,wie van jullie doet mee in dit projectje (na het doorgeven van de aantallen zal hij een prijs maken)? In dit kader ben ik dus op zoek naar goede digitale foto's van de stickers op de tank in de geleverde kleuren rood / zwart / blauw (alsmede de kleeurcodes daarvan).
Ik weet niet of het veel werk is/kost om de verschillende kleuren uit te printen, maar dat hoor ik dan wel.

Dus wie heeft interesse (en trekt zich naderhand ook niet meer terug); ik verwacht dat een setje stickers niet meer zal kosten dan E 50,-- (en hopenlijk minder).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver jost

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 juni 2005 19:50 
Hoi Hans,

Ben wel zeer geinteresserd in een setje rode stickers voor op mijn zwarte tank. Ook eventueel in wat rechte 'striping' voor de sidecovers en voor de kuip.
Via een collega kan ik misschien wel aan de kleurnummers komen. Hoor je van de week wel.

Gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2005 19:54 
dus even afwachten voor de bestelling
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 juni 2005 21:16 
Ja jongens (en meisjes),
ik heb tenminste 20 bestellingen nodig voor een leuke prijs.
En ik ga zelf geen stickers extra bestellen want dat wordt mij te kostbaar.
Heb recent de ervaring gehad met de O-ringen voor de oliesproeier in de cylinderkoppakking (die ook niet meer leverbaar is); ik heb er na 1 maand pas 4 stuks verkocht. qua investering was dat beperkt; dus daarom voordat ik een opdracht geef, eerst de bestellingen noteren en gestand doen.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 juni 2005 18:33 
Goed initiatief Hans. Op dit moment heb ik ze niet nodig, maar wie weet over een tijdje opeens weer wel. Wat zou het mooi zijn als iemand zoals Vogel of Muhl bereid was om een flink aantal te bestellen en op voorraad te leggen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver voeter
Gast 
#6 | Geplaatst: 6 juni 2005 18:54 
Kan "De Club" hier niet in bemiddelen? Eventueel met het logo er dun in verwerkt. Ik heb ze niet nodig en heb zelf nog een orginele set in het blauw liggen.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 juni 2005 23:07 
Ron,

da's helemaal gemakkelijk om in te scannen. Ik bedoel als ik ze even van je kan lenen dan hoef ik de tank met de stickers erop niet te laten inscannen. Want als de bestickering beschadigd is moet alles digitaal worden bijgewerkt en dat kost tijd en is dus ook duur.
Als ik zo'n voorbeeld zou hebben passen de stickers geheid altijd.
De kleur invoegen is dan ook nog maar een fluitje van een cent lijkt mij.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver jost

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 juni 2005 23:21 
Hoi Floris,

Muhl heeft ze op voorraad, prijs op aanvraag.........euri 120,- /setje.
Dus vandaar nog een stickerloze tank.

gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Hans

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 juni 2005 10:40 
Ja kijk dat bedoel ik nou.
Dat moet dus veel goedkoper kunnen.
Maar dan moet ik wel wat medestanders mobiliseren.
Ron,

kan ik dat setje van je lenen om in te scannen? Kan ik gelijk een prijsopgaaf vragen.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver voeter
Gast 
#10 | Geplaatst: 10 juni 2005 22:03 
Hans,
Ik was deze topic even vergeten te volgen. Ik had al verwacht dat je de stickers zou willen lenen. Ik dacht je adres nog ergens te hebben maar kan het niet direct vinden.

Ron

Schrijver Hans

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 12 juni 2005 20:46 
Hoi Ron,

er is klaarblijkelijk toch zeer weinig belangstelling voor het bij laten maken van de tankstickers.
Maar als ik ze kan laten inscannen is de grootste kostenposthobbel volgens mij al genomen.
Want daarna is het en kwestie van printen/plotten en snijden.

Je hebt mail vwb mijn adres.

Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 8 aug. 2005 22:21 | Aangepast door: Hans 
Update tankstickeractie:

Heb van Ron Stutvoet een setje originele tankstickers te leen gekregen (hoofdkleur blauw). Ron, alvast bedankt namens alle CX'ers.
Ivm vakanties heb ik deze vandaag pas bij het beletteringsbedrijf kunnen afleveren.
Het is volgens hen geen enkel probleem om deze stickers (4 stuks; voor elke tankzijde een boven en onder sticker) te scannen, te plotten en te snijden.
Het zal zo gebeuren dat ze op 1 vel geleverd kunnen worden. Alle drie de CX kleuren (zwart, rood en blauw) zullen leverbaar zijn. De prijs voor deze set is nog niet bekend.
Tevens hebik afgesproken dat als de stickers beschikbaar zijn ze via de internetsite van dat bedrijf kunnen worden besteld.
Dat betekent dat ik daarna er verder geen bemoeienis meer mee zal hebben.
Als de stickers leverbaar zijn en de prijs bekend is zal ik het internetadres doorgeven. Ook zal ik onze duitse en zweedse CX'ers daarvan op de hoogte stellen.

Jullie horen dus nog.

Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 8 aug. 2005 22:50 
Goeie actie!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Shet03
Gast 
#14 | Geplaatst: 28 aug. 2005 21:27 
Hans,
Ook, kan u de uk CX'ers vertellen?

Dank u
Anne

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 29 aug. 2005 00:12 
Hans, Anne (engels lid van de CX-V club en bezoekster van SJK) bedoelt waarschijnlijk of je dit verhaal ook op de engelse CX site wil vertellen?CX UK
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Tank stickers CX A/B

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven