Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

restauratie silverwing

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 19 okt. 2005 13:22 | Aangepast door: Roelof 
Hallo Puk,

Ziet er allemaal prima uit! Heerlijk als je een plek hebt waar je rustig kunt sleutelen. Gelukkig heb ik die luxe ook.
Heeft jouw Silverwing geen stabilisatie"brug" tussen de veerpoten van de voorvork? Het valt mij nu op omdat ik de mijne juist heb gedemonteerd. Beide binnenpoten worden opgechroomd en geslepen. Ik ga ook de originele balhoofdlagers vervangen door kegellagers (POLO, internet). De oude lagers zijn op.
Voor foto's van mijn Silverwing zie deze link
Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver puk
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 19 okt. 2005 18:11 
Roelof , neen de enige stabilisator tussen zijn voorste poten , is aan de binnenkant van het spatbordje , daar zit een metalen band die moet zorgen voor de stabiliteit , wil nog vermelden dat het een gl 500 is maar nu een 650E blok onder hangt, verder dient ook nog de kuip erop te komen en de rest af te werken valt , dus nog eve nzoet in de wintermaanden
greets Puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Jan
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 19 okt. 2005 20:01 
Rene, Volgend jaar in SJK, een geheide prijswinner. Ziet er nu al prachtig uit.

Jan

Schrijver dehenk
Gast 
#19 | Geplaatst: 19 okt. 2005 22:24 
Ik dacht dat ik de enige was die een silverwing aan het restaureren was...
Ik heb op het moment 2 maal de GL650D en hieruit moet een perfecte silverwing ontstaan (zie showroon GL nummer 6) . het enige probleem is dat de ene een nederlandse en de andere een canadees is en daar zitten toch de nodige verschillen in.
Ik ben op het moment bezig met het motoerblok. Weet iemand een goed adres voor een pakkingset??

Henk

Schrijver puk
Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 20 okt. 2005 16:29 | Aangepast door: puk 
dehenk , ik had ook een dichtingsset besteld via ebay , maar is reeds 9 weken geleden en wacht nog steeds op de levering , er is iets mis gegaan , de verkoper doet nogthans zijn best en heeft een tweede doorgestuurd, en dat voor een prijs va n49 euro , verzending inbegrepen , zoek es naar catc4u op ebay , die verkoopt er regelmatig, Dehenk , gooi eens een linkje op het net met wat foto's van je vorderingen , zou tof zijn.
En Dank je jan , deze silver zal zeker aanwezig zijn op het volgende sjk treffen maar dan bestuurd door caroline
greets René
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver dehenk
Gast 
#21 | Geplaatst: 23 okt. 2005 11:47 
Puk, Bij de restauratie ben ik alles aan het fotograferen en als ik iets meer tijd heb zal ik een homepage maken over de werkzaamheden. De pakkingset bij Ebay heb ik niet kunnen vinden...
groet Henk

Schrijver Anoniem
Gast 
#22 | Geplaatst: 24 okt. 2005 10:15 
Beste restaurateurs, goed dat jullie zo grondig bezig zijn om van ouwetjes weer jonkies te maken. Dat houdt de CX-spirit nog jaren levend. Succes,
Edward

Schrijver puk
Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 24 okt. 2005 16:31 
http://cgi.benl.ebay.be/Dichtungssatz-NEU-HONDA-CX-500-GL-500_W0QQitem Z8009561385QQcategoryZ86333QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
zo , aan elk die op jacht is naar een complete dichtings set , vooral voor dehenk , ik kan jullie verzekeren dat het een zeer eerlijke verkoper is
groetjes René
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver puk
Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 29 dec. 2005 15:05 
sorry hoor , de restauratie ligt al even stil doordat de post tot twee maal toe zwaar geblunderd heeft en ik mijn onderdelen niet tijdig bekom, eerst dus even verder ruzie maken met de post en dan lekker verder restaureren
groetjes
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Floris
Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 30 dec. 2005 09:24 
Succes met de afwikkeling, René. En gefeliciteerd met je verjaardag!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver puk
Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 28 jan. 2006 14:38 
Nu , de pechduivel slaat eens te meer toe , vorige dagen op het werk simpel uitgegleden op een ijs plekje ( te voet hee), gevolg een dubbele beenbreuk en drie maanden buiten strijd, zal daarna me wel mogen geven om de silverwing alsnog klaar te krijgen voor het seizoen begint
groetjes
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 28 jan. 2006 15:10 
Dikke pech! Van harte beterschap gewenst.
Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Floris
Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 28 jan. 2006 18:51 
Wat een pech!

Sterkte gewenst,
Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver puk
Forum Lid 
#29 | Geplaatst: 1 mei 2006 18:24 | Aangepast door: puk 
allee vooruit , het gaat weer verder ; vandaag de 650 blok er terug onderuit gehaald en een 500E blok gemonteerd die ik op de kop heb kunnen tikken va nErik , en gelijk lopen , en mooi ook nog , nu kan er eindelijk verder gewerkt worden aan de opbouw van de droom silver en hoop hem nog tijdig klaar te krijgen voor Vechta en anders SJK Witte penne zal content zijn
( puk die zijn pech streep wel gehaald heeft zeker?)
en met goede moed er verder tegenaan
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver edward
Gast 
#30 | Geplaatst: 2 mei 2006 00:30 
Fijn dat je weer aan de slag bent, Rene. We zien elkaar in Vechta!!

Edward

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 restauratie silverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven