Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Ongeluk gehad

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#16 | Geplaatst: 1 juli 2005 17:43 
weer een reden om te gaan Stoppen met motor rijden

Schrijver Pluis
Gast 
#17 | Geplaatst: 1 juli 2005 20:01 
Jongens, jongens, wat een boel reacties! HARTSTIKKE BEDANKT voor alle steunbetuigingen. Ik zal proberen even te reageren op jullie opmerkingen en vragen.

Als eerste... Arno Luierweert: ja DOEI! Zogauw ik weer kan, zit ik weer in het zadel. Deze man had mij met zo'n suffe actie net zo goed van een zebrapad kunnen rijden, en dan was ik ook niet gestopt met lopen.

Cosmar: ik ben al een motortje voor de CX op het spoor en de Soes is niet zwaar beschadigd - ik heb zijn val gebroken met m'n rechterbeen. ;-) Nieuwe tellertjes erop, likje verf en hij is weer zo goed als nieuw.

Ffroid & Coen: het hele verhaal is al op weg naar m'n rechtsbijstandsverzekering. Ik heb het van me afgeschreven, en nu mogen zij het gaan proberen. Lukt het, dan lukt het. Lukt het niet, jammer dan, maar dan weet ik in ieder geval nog dat IK gelijk had.

Marco Kusse: Bedankt! Ik ga direct een oproep plaatsen.

Ouwe Jan: Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om te stoppen met rijden! Nieuwe helm, nieuwe pak & nieuwe tellers en ik ben er weer. Ik laat me niet van de weg duwen, letterlijk noch figuurlijk.

Theo: ik heb wel met mensen gesproken, maar herinner me niet veel van. Zo'n klap komt toch hard aan! Ik zou eigenlijk de automobilist achter de veroorzaker moeten hebben, ik ga kijken of ik hem via die site kan vinden.

Sortof & alle anderen: inderdaad, wat ik me 100% goed realiseer is dat ik er goed vanaf ben gekomen. Alle ledematen zijn er nog, mijn gezicht is nog intact, m'n vingers ook nog (ik ben een tamelijk drukbezette gitarist) en in m'n kop is het nog net zo goed (of slecht ;-)) als ervoor. Dus ach, die paar centen... Daar moet ik me niet zo druk over maken. Het is meer het onrecht, en het feit dat het een ander ook kan overkomen dat me steekt.

Nogmaals: bedankt voor de reacties.
Wat is dit toch een enorm toffe club, en dat komt helemaal door mensen als jullie!

Schrijver devries
Gast 
#18 | Geplaatst: 3 juli 2005 00:02 | Aangepast door: devries 
Onrecht en dat op het zwakste moment. Met zo'n laffe actie krijg je toch even een heel raar gevoel in je maag...

Je mag overigens for the time being mijn reserve blok wel lenen. Kun je je oude blokkie rustig repareren dan wel op zoek naar 'n ander.
Er moeten trouwens nog nog wel klepseals van vervangen worden.

Jonathan

Schrijver Pluis
Gast 
#19 | Geplaatst: 4 juli 2005 15:55 
Hai Jonathan,

Bedankt voor het aanbod! Ik heb net een blok gekocht van een ander lid, dus ik kan sowieso lekker aan de slag. Dat ga ik ophalen zogauw ik weer kan autorijden.

En dat kan best eens snel gaan... Vandaag bij de dokter geweest, ziekenhuis (foto, geen breuk!) en daarna bij de fysiotherapeut. Ik loop binnenkort weer als een kievit, en zit snel weer op de motor... Ik laat me niet wegdrukken!

Nogmaals Jonathan, bedankt voor het aanbod!

Schrijver Gerard
Gast 
#20 | Geplaatst: 7 juli 2005 05:03 
Pluis,
Ten eerste van harte beterschap. het is natuurlijk van de gekke dat de agenten ter plaatse alleen het verhaal van de automobilist hebben aangehoord en vervolgens het schade formulier hebben ingevuld aan de hand van dit verhaal. Alle politiekorpsen in nederland hebben een klachten procedure. Dien een klacht in over de handelswijze kan meestal gewoon via internet. De klachtenonderzoeker zal vervolgens de zaak onderzoeken en met jou contact opnemen. Het moet toch raar lopen wil men dit een normale zaak vinden. Met de uitslag van dit onderzoek sta je weer een stukje sterker om de schade te verhalen.
Gerard

Schrijver Pluis
Gast 
#21 | Geplaatst: 11 juli 2005 13:29 
Hai Gerard,

Bedankt voor de info. Ik ga er nog eens naar kijken.

Het gaat me alweer een stuk beter, ik verwacht volgende week weer op twee wielen te zitten!

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Ongeluk gehad

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven