Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Pechvogel

 
Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 juli 2005 20:10 
Omdat ik graag wil dat dit onderwerp ook op de homepage komt te staan, maak ik er even een nieuw item van. Even in het kort: een onbekende motorrijder heeft een ernstig ongeluk gehad. Zie onder: gespot op internet 'ongeval van een CX' Er gingen geluiden op dat we hem als mede cx-ers misschien een kaart konden sturen. Zie verder het bericht hier onder.

Gea

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 juli 2005 20:11 
Geplaatst: Jul 3, 2005 20:00:30
Quote Bewerk

Vandaag heb ik contact gehad met de vader van 'onze' pechvogel. Die was erg geraakt door het feit dat wij proberen een kaartje te sturen. De gegevens heb ik van hem gekregen. Die zet ik uiteraard niet op internet. Iedereen (en ik hoop dat het er veel zijn) die een kaart wil sturen, kan zijn gegevens aan mij vragen. Ik mail je dan binnen een dag het adres. Als ik vader zo hoorde, zullen kaarten zowel pechvogel als zijn familie bijzonder goed doen.
Laten we ons nog eens van onze goede kant laten zien...
Groetjes, Gea

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 juli 2005 09:34 
Hoi allemaal,
Is het anders niet en idee dat wee een nieuw draadje openen waarin ieder zijn wensen aan de pechvogel kan noteren: die laten we een dag of drie openstaan. Dan print Frans (ofzo) ze uit, en stuurt ze namens de club met een mooie CX-kaart naar het slachtofer. Zo'n hele berg met beterschaps wensen namens de CX-club zal vast een flink hart onder de riem zijn....
Groeten
Ray ( die hoopt nooit zo kaartjes te hoeven ontvangen....)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 juli 2005 09:43 
Namens de club zijn bloemen + kaartje besteld en die worden vandaag bezorgd.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Pechvogel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven