Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vogel CX onderdelen

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 juli 2005 13:22 
Ik heb een vervelende ervaring met Vogel, leverancier van CX onderdelen in Duitsland. Ik bestelde een valbeugel en een magnetische aftapplug. Na vooruitbetaling kreeg ik de zending thuisgestuurd. De valbeugel bleek aan de uiteinden een beetje roestig. Ik heb er foto's van gemaakt en die aan Vogel gestuurd met verzoek om toelichting: geen antwoord. Tweede verzoek: ook geen antwoord.
De magnetische aftapplug bleek absoluut niet te passen. Die heb ik 3 weken geleden retour gestuurd met verzoek om een nieuwe. Tot nu toe niets ontvangen.

Het is niet mijn bedoeling om een leverancier zwart te maken, maar ik wil wel graag jullie ervaringen met de firma Vogel weten. Goede of slechte, laat het maar weten.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 8 juli 2005 14:15 
niets ik bestel niest via vogel

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 juli 2005 15:41 
wie is anoniem maak je bekend
ouwe-jan die wel bij vogel besteld en alles steeds goed krijgt toe gestuurd
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 juli 2005 16:27 
't blijven rare vogels, die duitsers
Groeten
Ray (die wel van Grundlich houdt)

Schrijver Frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 juli 2005 17:30 
Floris,

Da's naar. Ik ben benieuwd of er meer mensen vervelende ervaringen met Vogel hebben. Misschien kan je eens tot onze Duitse vrienden richten? Zij zullen wel vaker met hem zaken en doen en hem misschien wel kennen.

Overigens heb ik net zo'n aftapplug bij Motozoom besteld, samen met een oliefilter. Moet eerlijk zeggen dat (dit keer) alles prima was gegaan.

Frans

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 juli 2005 19:31 
geen probleem met Vogel, goeie ervaringen
Floris, bel hem gewoon direkt op.
Misschien is ie wel met vakantie???
Opbellen voormiddag tussen 9 en 12 heb je de meeste kans.Namiddag haalt zijn vrouw hem op en dan komt ie wel wwer eens om ong 15.00 uur terug.
Of niet als het thuis gezellig is.
gr theo( die het weten kan , want ik was er zelf 2 jaar geleden en heb het zo meegemaakt.)
theo cx ds

Schrijver marcel
Gast 
#7 | Geplaatst: 8 juli 2005 20:32 
Meerdere keren besteld bij Vogel, geen problemen gehad. Alle onderdelen hadden de juiste pasvorm. Een keertje besteld bij Hein Gericke in Almere: scheve valbeugels gekregen.
Ben naar Almere gereden om ze ter plekke om te ruilen..

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 9 juli 2005 08:32 
maar wie is nu die ano....
dat wil ik wel weten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Anoniem
Gast 
#9 | Geplaatst: 10 juli 2005 00:15 
kom je toch niet achter

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 10 juli 2005 00:26 
Meerdere malen bij Vogel besteld: geen problemen. Bel hem gewoon even op! Ook een keer gedaan: klinkt heel relaxed.
Waarschijnlijk miscommunicatie. Mocht je zelf het Duits niet voldoende machtig zijn, zorg dan voor iemand die dat wel is.
Succes!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Pluis
Gast 
#11 | Geplaatst: 11 juli 2005 13:28 
Ik geb ook geen problemen met Vogel. De bestellingen die ik er heb gedaan (een stuk of vijf) waren bijna allemaal goed Één keer heb ik een onderdeel teveel gehad, één keer een onderdeel te weinig. Is allemaal direct gecorrigeerd.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 15 juli 2005 10:51 
Nou dan ben ik kennelijk de enige met deze ervaring, dus verder niets ten nadele van Vogel. Bedankt voor jullie reacties.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vogel CX onderdelen

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven