Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Flauwekul?

 
Schrijver joker@hondacx50 0
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 juli 2005 14:19 
Wat is er toch mis met een beetje flauwekul op de site? Zo snel een topic "niet zo serieus" is, bijv een mopje, wordt het topic afgesloten.
In deze wereld waar alles zo serieus wordt genomen dat er zelfs doden voor blijken te moeten vallen zou een beetje ontspanning nog wel eens onze redding kunnen zijn.

Ik vond het een leuke mop in ieder geval, niet origineel, maar toch leuk.

Ron.

Of maak er een aparte categorie voor, zodat de seriezen onder ons niet meer gestoord hoeven te worden.

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 juli 2005 15:02 
Ook ik houd wel van flauwe kul. Maar ik zet daar dan wel mijn naam onder. Dat is dan ook waar ik me de laatste tijd aan erger: er wordt van alles, serieus en minder serieus, soms rechtstreeks beledigend (maar dat laatste is onlangs op mijn verzoek verwijderd), op de site gezet door Anoniem. Dat kan 1 persoon zijn, maar het kunnen ook allemaal verschillende personen zijn. Er wordt nadrukkelijk gevraagd om even in te loggen. Daar is zelfs op zondag 10 juli nog expliciet om gevraagd (zie 'het laatste nieuws') Dan zijn er ook nog mensen die niet in kunnen loggen omdat ze op hun werk zijn, maar die ondertekenen hun bericht dan met hun naam of nickname. Dus als je én doet alsof je iets hebt meegemaakt terwijl het een 'oude' mop is, én je doet dat anoniem, begrijp ík de irritatie van de moderator.
Een mop is leuk, maar vermeld er dan bij dat je iets leuks hebt gelezen of gehoord.

Vriendelijke groet,
Gea

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 juli 2005 17:05 
Ook ik houd ook wel van een grap.
Maar voor dat je het weet is de site zo vervuild dat je er gewoon niet meer op gaat zoeken cq lezen.
Ik krijg van div vrienden zo veel moppen de een nog gekker dan de ander en van serieus tot goed schuin met foto’s en film er bij
In het beging is het leuk maar nu lees ik ze niet meer ik wis ze voor dat ik ze lees.
En dat is nu wat ik bedoel je kijkt naar de site je ziet vier moppen en je gaat weer weg zonder ze te lezen maar nr 5 met een vraag over de motor die is dan de klos ook die lees je niet meer.
En dat is nu het gevaar.

Groet Andre
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Guernica
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 juli 2005 20:58 
Zit hier inderdaad een of andere 'weirdo' aan het werk die zijn frustraties niet kwijt kan?
Komaan jongens en meisjes even netjes houden. Jullie merkten toch ook de parodie op ons aller gewaardeerde 'ouwe jan'?
Toch maar minnetjes. Als die pipo wat adressen wil waar hij het wel kan: gewoon véél X'en intikken.

Als de 'serieuzen' eens besluiten om anonieme berichten te negeren en ze zelfs niet meer te bekijken... zou het helpen?

Daniël

Schrijver ffroidbise
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 juli 2005 21:28 
Is dat een grapje? (doordenkertje)

ffroid

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 19 juli 2005 00:25 
En dit wil ik even kwijt: ik denk dat relativeringsvermogen en liefde voor flauwekul tot de basiskenmerken van de CX-bezitter horen. Tegelijkertijd willen we graag de kwaliteit van het prikbord bewaken. Als er met knippen en plakken te veel van dit soort moppen geplaatst worden wordt het prikbord er niet beter op, maar nog belangrijker: het was anoniem. Als ik iets doe op het prikbord waarvan een ander denkt 'Coen, dat kan echt niet', wil ik daar graag door zo veel mogelijk mensen op aangesproken worden. Dan denk ik daar nog eens over na. Een anonieme plaatsing ontneemt andere bezoekers deze mogelijkheid. Dat is eigenlijk het voornaamste bezwaar - en Jan corrigeert me als dat niet zo is- tegen deze plaatsing. Of 'ie leuk was is een kwestie van smaak en doet er eigenlijk niet toe. Ik ken ook nog wel wat van deze moppen. Die vertel ik wel na een paar biertjes in Sint Jansklooster. Ik heb een simpelere methode om te bepalen of ze leuk zijn: als er wordt gelachten zijn ze leuk.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver joker@hondacx50 0
Gast 
#7 | Geplaatst: 19 juli 2005 10:36 
Kijk, en zo krijgen we tóch eens een discussie die níet over motoren gaat!

En dat is eigenlijk mijn punt, een mop is inderdaad veel leuker aan de bar, anoniem een berichtje posten is ergerlijk, kwetsen niet de bedoeling, maar het hoeft natuurlijk ook niet altijd over onze gewaardeerde cx-en te gaan. Of zijn we bang om de mens achter de machine te laten zien?
Nee toch zeker.

We zijn allemaal individutjes met onze eigen mening (menen we), laten we de meningen van anderen respecteren, maar niet te bang zijn om ook eens tegengas te geven. Dáár hebben we een regering voor.

Ron.

Schrijver Henri
Gast 
#8 | Geplaatst: 25 juli 2005 18:54 
Eigenlijk moet je alles wat anoniem is gewoon van de site weren. Naam en toenaam zodat we weten wie er echt lef heeft. Natuurlijk geen grappen en grollen, maar gewoon info en wetenswaardigheden over die mooie CX.

Schrijver gilbert
Gast 
#9 | Geplaatst: 29 juli 2005 00:23 
Is het mogelijk de site zo te maken dat je alleen nog maar op het prikbord kan komen nadat je ingelogd hebt ??? Als je wil weten wie er mee gaat naat ST Jansklooster dan moet je toch ook inloggen. Ik denk dat dit veel zal oplossen. Webmaster?

Schrijver old_harry
Gast 
#10 | Geplaatst: 12 aug. 2005 00:18 
ook gasten die hier langs komen moeten kunnen reageren op diverse punten dat is mijns inzien de sterke kant van deze klub hier door worden zogenaamde langs komers ge intresseerd in deze. dater van die misbaksels tussen zitten dat blijf je toch houden. daar geef je ge woon geen antwoord op . dan is dat zo over je zouw het natuurlijk wel kunnen om de site te be vijligen maar het heeft altijd goed ge werkt op deze manier en laat ons niet gek maken door een paar negatievelingen als ze geen respons krijgen stopt dat van zelf maar ja het be stuur heeft het laatste woord en hun be slissing moet worden ge respekt teerd met de mening en de groeten van harry spijkers alias old_ harry

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Flauwekul?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven