Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Ik ga een beetje vreemd...

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 juli 2005 16:10 | Aangepast door: edward 
Beste CX-vrienden,

Ik rij nu al 15 jaar op dezelfde CX500C. Tot mijn "spijt" moet ik bekennen dat ik vorig weekend een Harley heb aangeschaft. Een FLH 1340 Electra Glide uit 1982, zeg maar een jongensdroom die uitkomt. Wees gerust, m'n CX gaat er dus echt niet uit. Al is het maar om, net als onze Dirk, een motor te hebben die bij zo'n geweldige club hoort. Ik heb mijn CX (en onlangs ook de Shadow van een vriend) al meermalen binnenste buiten gekeerd. Die sleutelervaring kan ik mooi gebruiken, want deze Harley is in sommige opzichten ook een echte opknapper. SJK-gangers, vreest niet, want ik zal gewoon op m'n CX komen, al is het maar om te voorkomen dat m'n Harley ritueel wordt verbrand.

Groet,
Edward

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 juli 2005 17:46 
Beste Edward,
Gefeliciteerd met je HOG! Lekker bobberdiebobben hoor! Ik snap het wel, een motor met karakter en charsima is het zeker.
Ken je trouwens het verschil tussen een stofzuiger en een Harley?
Groeten
Ray ( die dat Harley-geluid wel Ok vind...)

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 juli 2005 17:46 
Sja, Edward.....
Als lid van deze geweldige club die zo tolerant is en sociaal, zal ik je dus feliciteren met het uitkomen van je jongensdroom. (Slik....) Gefeliciteerd Edward, ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben!

Groetjes,
Gea (die eigenlijk, stiekum, wel benieuwd is naar dat ding. Kun je 'n fotootje mailen? Vertel maar niet verder...)

Schrijver post94er
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 juli 2005 17:57 | Aangepast door: post94er 
Gea,
even "FLH 1340 Electra Glide " intikken bij google afbeeldingen en je heb direct enkele fotootjes.

Oh ja edwad, zo eentje zou ik ook wel willen, heb er trouwens zo een maar dan een schaal model
Raf

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 juli 2005 18:37 
Eén of andere onverlaat(?) heeft mijn zoon al op jonge leeftijd wijsgemaakt dat het geluid van een HD als volgt gaat: tieten-kont, tieten-kont, tieten-kont... Als we nu samen zo'n kantoortijger op een glimmende HD tegenkomen, beginnen we beiden spontaan te lachen (mocht er per ongeluk een niet onaardige dame op zitten, kun je ons opvegen!)
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 juli 2005 19:22 
Harly-Davidson patent reparatie zonder end maar Honda patent je geeft hem een slinger en dan loopt deze weer een end
ouwe-jan zijn vroegere droom H-D
[Harly trapson]
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver joker@hondacx50 0
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 juli 2005 19:39 
Ooit ben ik op Vehikel een Brit tegengekomen die zijn Brough Superior stond te poetsen.
Hij wist het als volgt samen te vatten:
Harley Davidson is the best,
You ride a mile, and walk the rest !

Niks van aantrekken, veel lol ermee!
Ron.

Schrijver terry

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 juli 2005 21:46 
Ikzelf heb van zo'n Harley een foto hangen in de garage. Tussen de foto's van de CX'en en de evenementen daarmee samengaande;kijk ik ook wel eens stiekem naar de FLH.
Het is en blijft leuk met de CX (en zijn club) maar wil natuurlijk niet zeggen dat er geen andere zijn.
Van harte profiiat met je Harley.

Groeten
Terry

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 juli 2005 00:15 
Hello Edward,
Gefeliciteerd met jouw nieuwe ouwe HD,
zoveel verstand heb ik er niet van, maar ook een Harley spreekt tot mijn verbeelding. Volgens mij kun je nu die lange benen van je gemakkelijk kwijt en Debbie wil daar natuurlijk ritten mee (achterop) rijden.
Veel geluk er mee, wanneer kom je hem showen?
Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver terry

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 28 juli 2005 00:35 
Voor de Schotlandvaarders van de CX club : valt er niks op waarom onze vriend Edward een ELECTRA glide wou ?

Schrijver edward
Gast 
#11 | Geplaatst: 28 juli 2005 08:46 
Bedankt voor jullie reakties. Ik spreek inmiddels uit ervaring, hoe dichter bij middernacht, hoe grappiger Terry uit de hoek komt. Helaas zaten die dansmariekes niet bij de prijs inbegrepen...

Edward (die geen verschil tussen een Harley en een stofzuiger kan bedenken).
NB: Gea, fotootje is onderweg

Schrijver startweer
Gast 
#12 | Geplaatst: 28 juli 2005 09:03 
Terry, ik begreep 'm niet. Maar nu wel. Zou Coen nu ook aan een electra glide gaan?
Edward, als vrouw weet ik dat bij een stofzuiger de zak erin zit....

Gea (die haar vooroordeel over Harley rijders bij gaat stellen)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 28 juli 2005 11:01 
Gea,

Wees gerust ik droom niet van een electra glide. Hooguit van Electra...

Toch kriebelt het ook bij mij wel eens om eens vreemd te gaan. Maar hooguit voor erbij. CX blijft natuurlijk.


Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jan
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 28 juli 2005 18:19 
De Lincxoter Electra club?

Schrijver THEO.VAN.UDEN
Gast 
#15 | Geplaatst: 28 juli 2005 19:19 
ER IS EEN GOEDE UITSPRAAK OVER DE HARLY:
ALLES WAT JE HOORT , DAT ZIT ER NOG AAN!!!

VEEL SUCCES MET JE AL JAREN BEKENDE DROOM, EN HOE GAAN WE ONZE TOER NU DOEN??????\


GROETEN THEO, ( DIE VERREKKES HEEFT GELACHEN OM DIE ZAK)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Ik ga een beetje vreemd...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven