Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Ik ga een beetje vreemd...

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 juli 2005 16:10 | Aangepast door: edward 
Beste CX-vrienden,

Ik rij nu al 15 jaar op dezelfde CX500C. Tot mijn "spijt" moet ik bekennen dat ik vorig weekend een Harley heb aangeschaft. Een FLH 1340 Electra Glide uit 1982, zeg maar een jongensdroom die uitkomt. Wees gerust, m'n CX gaat er dus echt niet uit. Al is het maar om, net als onze Dirk, een motor te hebben die bij zo'n geweldige club hoort. Ik heb mijn CX (en onlangs ook de Shadow van een vriend) al meermalen binnenste buiten gekeerd. Die sleutelervaring kan ik mooi gebruiken, want deze Harley is in sommige opzichten ook een echte opknapper. SJK-gangers, vreest niet, want ik zal gewoon op m'n CX komen, al is het maar om te voorkomen dat m'n Harley ritueel wordt verbrand.

Groet,
Edward

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 juli 2005 17:46 
Beste Edward,
Gefeliciteerd met je HOG! Lekker bobberdiebobben hoor! Ik snap het wel, een motor met karakter en charsima is het zeker.
Ken je trouwens het verschil tussen een stofzuiger en een Harley?
Groeten
Ray ( die dat Harley-geluid wel Ok vind...)

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 juli 2005 17:46 
Sja, Edward.....
Als lid van deze geweldige club die zo tolerant is en sociaal, zal ik je dus feliciteren met het uitkomen van je jongensdroom. (Slik....) Gefeliciteerd Edward, ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben!

Groetjes,
Gea (die eigenlijk, stiekum, wel benieuwd is naar dat ding. Kun je 'n fotootje mailen? Vertel maar niet verder...)

Schrijver post94er
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 juli 2005 17:57 | Aangepast door: post94er 
Gea,
even "FLH 1340 Electra Glide " intikken bij google afbeeldingen en je heb direct enkele fotootjes.