Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Ik ga een beetje vreemd...

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Floris
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 28 juli 2005 21:54 
Oh dus ..... het verschil tussen een Harley .... en een stofzuiger .... OHAHAHAHA

Floris (traag van begrip)

P.S. Theo zet je caps-lock uit
P.P.S. Theo waar is Udent gebleven?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver gilbert
Gast 
#17 | Geplaatst: 28 juli 2005 23:56 
He Edward, ik mag je de hand schudden. heb vandaag een FLH 1200 uit 79 gekocht en heel de dag rond gebobt. Nog geen onderdelen verloren. Wat een feest. Ik ben ondertussen ook nog een FLH 1340 aan het restaureren maar de cx rat blijft altijd. Wel heb ik mijn cx500c us nu op het prikbord gezet want de loods raakt echt te vol.Ik zeg maar zo, als een motormerk met een H begint is het allemaal mooi spul.Hoewel Honda en Harley 2 verschillende werelden zijn kan ik ze geen van beide missen.
Hoop jullie allemaal te ontmoeten zaterdags in Sint jan ( donkere krullenkop met een ramelende en sputterende zwarte cx500c)

Schrijver edward
Gast 
#18 | Geplaatst: 1 aug. 2005 07:58 
Jan, goed onthouden dat we nog een naam zoeken, maar zolang Coen geen Harley heeft, blijft CX de bindende factor (en dus niet die dansmariekes).
Theo, die toer, die bespreken we uitvoerig in SJK.
Floris, nu mag het nog, traag van begrip, maar in SJK moet je scherp zijn. En Udent is misschien weg omdat Theo zich opnieuw heeft aangemeld...hij wilde graag het 900e lid worden ;-)
Gilbert, zaterdag schudden wij elkaar de hand, allebei een gelijke CX en een gelijke 1340, grappig. Ik ben al aan het sleutelen, maar ik heb nog weinig Electra-kennis.

Schrijver startweer
Gast 
#19 | Geplaatst: 3 aug. 2005 14:54 | Aangepast door: Admin 
Kijk hier eens wat ik heb gevonden over electra bikes!

Groetjes,
Gea (die lol in het linken begint te krijgen)

Schrijver edward
Gast 
#20 | Geplaatst: 3 aug. 2005 15:45 
Linke Gea,

ik heb ook nog gezocht op Electra, maar ik kwam alleen maar die vermaledijde dansmariekes uit IJmuiden tegen. Ik denk dat Terry het bij het juiste end heeft gehad (zijn bijdrage werkt nog steeds op m'n lachspieren)

Trouwens, you ride a mile, you walk the rest, dat klopt. Gisteren vanwege een gestoorde spanningsregelaar.

Edward (die blij is dat hij nog een CX in zijn schuurtje heeft staan)

Schrijver startweer
Gast 
#21 | Geplaatst: 3 aug. 2005 19:26 
Gelukkig was je op de (pas gespoten) CX in Schotland. Lots of miles to walk...

Gea

Schrijver gilbert
Gast 
#22 | Geplaatst: 4 aug. 2005 22:34 
Leuke link Gea maar we hebben het toch echt over iets anders.Edward ik heb mijn Harley vandeweek ook uitgelaten. Zweet op mijn rug en het schaamrood op mijn kaken.Niks zo lullig als met je Harley aan de hand wandelen. Maar gelukkig doet hij het weer.

Gilbert ( die gezien heeft dat St Jansklooster toch te ver weg is om er zaterdag om 10 uur al te zijn )

Schrijver Floris
Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 5 aug. 2005 00:13 
Hierbij een foto van Edward met zijn nieuwe aanwinst.

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#24 | Geplaatst: 5 aug. 2005 09:40 
Tja, ik dacht, ik heb nog een stukje regenpijp liggen, die past vast wel over m'n uitlaat. Wat een grap zeg...

Schrijver sieds

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 5 aug. 2005 23:15 
Ook ik heb vorige week een nieuwe motor erbij gekocht, een Japanse Harley van 1100cc nml een Yamaha Dragstar.Heerlijke cruiser met een pracht geluid en erg betrouwbaar ..en met een cardan aandrijving. Ik heb ook steeds gezocht om een Harley maar deze waren 3x zo duur. Maar 4 motoren is nu wel wat veel dus er zullen 2 CXen weg moeten. Vraag voor mezelf is wat blijft, een 650C of een 500C.
Iedereen een heel mooi CX weekend toegewenst in St.Jansklooster.
Ik ga volgende week met de boot naar SAIL Amsterdam. Als jullie mooi weer hebben dan hebben wij dat vast ook.

Groeten The Viking
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Herma
Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 18 aug. 2005 23:37 
Hahahhaah leuke foto.

Veel plezier en mooi weer gewenst in SJK

Groetjes Herma

Schrijver rebelse harry
Gast 
#27 | Geplaatst: 19 aug. 2005 09:02 
ha ha ha zeker een mooie foto maar heb altijd ge dagt dat het een cx was

Schrijver jerrimy
Gast 
#28 | Geplaatst: 7 sept. 2005 21:28 | Aangepast door: jerrimy 

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Ik ga een beetje vreemd...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven