Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Aangeboden: mijn CX (met vastloper)

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Pluis
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 aug. 2005 16:33 
Luitjes,

Sinds ik anderhalve maand geleden een vastloper heb gehad, heb ik besloten m'n CX te verkopen. Ik ga weer studeren, en heb daardoor geen tijd – en geen geld - meer om m'n motorblok te reviseren.

Dit is de deal. CX500 uit 1978, blauw met originele striping, vorige zomer geheel gereviseerd. Frame prachtig zwart gepoedercoat. Reed als een duveltje, erg lekker, praktisch nieuwe BT45's eronder. Ziet er keurig uit. Motorblok is vastgelopen, maar kan ws goed gereviseerd worden. Stator, CDI en andere electronica 100%. Waterpompseal vernieuwd. Nieuwe nokkenasketting en -spanner. Alle rubbers/pakkingen vernieuwd op koppakkingen na (niet uit elkaar geweest). Zadel is keurig.

Wie neemt mij m'n liefje uit handen en blaast haar nieuw leven in? Ze zou een goeie donorfiets zijn, maar is daar eigenlijk te mooi voor.

Ik doe haar toch maar weg, want deze winter onder een zeiltje, dat wil ik haar niet aandoen.

Het gaat me aan het hart, maar okee. Wie biedt?

Schrijver wannes
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 aug. 2005 18:21 
Wat voor prijs hebt u in gedachte?
De minimum prijs als start genomen.
Anders heeft het bieden weinig zin daar er zouden bieden en u het zowiezo te weinig vindt.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 aug. 2005 19:50 
Ik kan het geheel voor 100 euro op halen bij je en ik stuur je de vrijwaring toe. Ik garandeerje dat er weer leven in komt.
groetjes Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 aug. 2005 19:51 
Je kan me bellen op 0321 312336
met vriendelijke groet Marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 aug. 2005 20:38 
nou daar gaan we een tank gaat 400 euro kosten en hier wordt een bod van 100 euro gedaan voor een complete motorfiets met alles nieuw.
wat nu heren cx rijders
p/s Coen let op wat deze cx moet kosten
ouwe-jan die hier niets van begrijpt
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 aug. 2005 20:40 
ik bedoel een BENZINE TANK
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver old_harry
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 aug. 2005 22:18 
niewe voor band 89 euro acter band 110 euro akku 45 euro en zo kun je nog wel een tijdje door gaan dus doe niet van zo,n belachelijke biedingen en geef die man een fatsoenlike prijs voor zijn cx we zijn allemaal maar van die arme sukkels dus been ze niet uit maar doe rieel groetn harry die het hier wel moeilijk mee heeft

Schrijver Hans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 aug. 2005 00:09 | Aangepast door: Hans 
Heeft nu niemand voor Pluis voor een paar jaar een droge stalling te huur/ter bewchikking???
Uiteraard voor een zacht prijsje maar natuurlijkhet liefst gratis. Kan hij in alle rust zijn studie afmaken en de CX daarna reviseren. Ook heeft hij tijd om een goed motorblok te zoeken.
Want ik ben het eens met Jan en Harry, nu verkopen levert gewoon belachelijk lage /schaamteloze biedingen op. En Pluis blijft gewoon een gewaardeerd CX bezitter !
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver edward
Gast 
#9 | Geplaatst: 16 aug. 2005 08:23 
Misschien kan Marco er voor een leuk prijsje weer nieuw leven in blazen. Ik hoor immers uitstekende verhalen over zijn kennis en zijn service. En daar zou Pluis misschien nog wel het meest mee geholpen zijn.

Groet,
Edward (die natuurlijk geen idee heeft wat deze reanimatie zou moeten kosten)

Schrijver old_harry
Gast 
#10 | Geplaatst: 16 aug. 2005 08:43 
ik zouw hem ge woon schorsen en bij een boer onder brengen als hij dan straks ge slaagt is heeft hij toch nog een fijne old timer goed hele maal in de vazaline zetten en mooi laten staan
jammer dat ik niet met de lift in de kelder van de flat kan anders stond hij mooi ver warmt maar helaas dat gaat niet de kelder gaat met een trap naar be nedn dus dat word moeilijk

Schrijver Pluis
Gast 
#11 | Geplaatst: 16 aug. 2005 09:29 
Marco, hoe goed je hier ook bekend bent, een bod van 100 euro kan ik niet serieus nemen.

Ik kan hem ook in onderdelen verkopen, maar ja, dat vind ik wel zonde. Maar als ik hoor dat een tank 400 euro oplevert...

De Wereld zou er een mooie CX armer op zijn.
Dus liever niet. Lui, doe eens een goed bod. Die vastloper, daar komen jullie toch wel mee uit?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 16 aug. 2005 10:11 
He Pluis,

Kan je hem niet zo lang bij Sander stallen ? Tja, kost natuurlijk wel 30 euro per maand.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#13 | Geplaatst: 16 aug. 2005 11:04 
Hoi Pluis,
Volgens mij zijn er niet zo veel mensen die jou cx willen hebben, maar wel veel mensen die jou graag zien rijden :-) Bij die laatste groep hoor ik ook. Ik heb een goed motorblok onder een motor die veel problemen heeft gegeven. Vandaar dat ik nu een andere motor heb. 'Het lel' moet toch weg, dus nu mijn aanbod: wil je mijn blok (en wat je nog meer nodig hebt)voor een zacht prijsje? Voor het verhaal achter 'het lel', zie 'over cx' 'verhalen' en dan de beide sinterklaas verhalen.
Gea (die vaak geholpen is door clubleden en nu een ander wil helpen)
P.S. Als je gewoon niet meer kunt of wilt rijden, houdt alles op. Even goede vrienden.

Schrijver old_harry
Gast 
#14 | Geplaatst: 16 aug. 2005 11:47 
kijk gra dat noem ik nog eens de juisdte spirit mekaar helpen in de plaats van af zeiken ik weet bijna zeker dat jullie hem be huoden als lid ik zal er zeke5r veel moeite mee hebben als ik me moet aan melden bij de rebel club ben bang dat ik daar toch geen aard zal krijgen want er is maar EEN echte moter club en dat is de CX club zo dat is er uit groetjes [rebelse harry]

Schrijver Pluis
Gast 
#15 | Geplaatst: 16 aug. 2005 11:56 
Gea, hartstikke mooi aanbod... Ik ga er toch over peinzen. Ik heb al eerder een blok voor 150 euro aangeboden gekregen, ook niet slecht.

Maar ja... Ik word geacht om mij volledig op m'n studie te storten. En omdat ik m'n bands niet op wil geven, ben ik bang dat ik gewoon te weinig tijd overhoud.

Maar ik ga nog eens kijken of ik een andere stalling kan vinden dan alleen onder het zeiltje. Ik herinner me namelijk ineens dat ik nog een moeder heb ook. :-)

Ik ben duidelijk geroerd door jullie lieve reacties, en ga dus toch kijken of ik 'm niet kan stallen om hem weer te laten rijden. Het is en blijft toch m'n schatje.

Harry, je hebt gelijk. Er is maar één club en dat is deze.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Aangeboden: mijn CX (met vastloper)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven