Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Aangeboden: mijn CX (met vastloper)

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver wannes
Gast 
#16 | Geplaatst: 16 aug. 2005 12:59 
Groot gelijk ,zo een hobby kan of mag je niet zo maar van de hand doen.Later zou je er alleen spijt van krijgen.Als je echt geen stalling vind ginder, mag je hem altijd gratis voor niets naar belgie brengen. Ik heb meer dan voldoende plaats om u uit de nood te helpen tijd speelt echt geen rol en in de weg kan hij niet staan daar ik een hok heb van 12m op 24 m,dus aan u de keuze groetjes

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 16 aug. 2005 13:02 
ik begrijp dat de 100 euro niet uit kan. Ik heb de prijs bepaald aan de hand van een paar zaken die van mij voor belang zijn. Ik begrijp dat je zelf daar andere gadachten op na houd. Dat respecteer ik ook. Ik laat het dus nu aan een ander over wat zij er mee willen gaan doen. Opschorten kost je 25 euro. Je verzekering komt dan ook gelijk te vervallen en je kan hem dan gewoon opslaan of opbergewn bij een boer. Let wel, elk jaar ben je verplicht de motorfiets op te schorten.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 16 aug. 2005 19:05 
Pluis eerst waar woon je ,dan kunnen wij meer doen voor jou,mijn nic naam vroeger als piraat op de radio was PLUIS en daarom wil ik jou helpen
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 22 aug. 2005 20:23 
Als Pluis het blok van Gea overneemt zijn er dan niet wat mensen die graag even willen helpen het eronder te zetten en aan de praat te krijgen? Ik zou het best willen doen maar ik ben helaas te ver weg. Het zou toch zonde zijn om een perfecte fiets hierdoor te moeten verkopen want daar ga je geheid later spijt van krijgen en weg is weg en komt nooit meer terug.. Met een vastgelopen blok brengen deze fietsen helaas weinig op tenzij je het in onderdelen verkoopt wat toch zonde is als je het zelf helemaal opgeknapt hebt.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 22 aug. 2005 23:00 
Hallo Pluis,
Ik heb eventueel wel een goede werkplaats in midden-Nederland in de aanbieding. Zal dan ook helpen met overzetten. Kun je motor + donorspullen vervoeren?
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Pluis
Gast 
#21 | Geplaatst: 23 aug. 2005 09:12 
Jemig jongens, wat een fantastische reacties allemaal! Ik vind het echt fantastisch om te horen hoe jullie met me meeleven en meedenken.
Ik ga toch een ander plan voorstellen: Ik zet hem in de opslag in een garage. Daar kan hij zonder kosten jaaaren blijven staan. In de tussentijd snor ik een blokkie op - misschien die van Gea, hoewel het me beter lijkt om daar een rijdende clubfiets van te maken - en ik hou hem paraat voor als m'n Suzuki VX800 ermee ophoudt. Kwestie van tijd! :-)
.
Luitjes, jullie zijn fantastisch.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 23 aug. 2005 11:25 
OK Pluis. Laat me maar weten wanneer je studie klaar is/je weer tijd hebt.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Pluis
Gast 
#23 | Geplaatst: 23 aug. 2005 11:33 
Bedankt Roelof... Ik zal het onthouden.
.
ik heb trouwens zelf een werkplaats('je') waarin ik al het werk kan doen! Mijn garage heeft een werkbank en voldoende gereedschap, dus kan 't bij mij.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Aangeboden: mijn CX (met vastloper)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven