Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

BEKENDE CX500 1978 TE KOOP

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 sept. 2005 22:15 
Beste vrienden,
Wegens aanschaf van de prachtige 650E van Roelof moet ik helaas afscheid nemen van mijn dierbare CX500 uit 1978. Zie onder showroom nummer 50, dat is 'm, met zo'n beetje de hele historie erbij. Frame, accu (bijna nieuw), banden ( beide nieuw), achterbrug, shocs, veren en keerringen voor zijn helemaal OK. Blok moet een beurtje hebben, en uitlaten behoeven wat reparatie. Voor de rest een goed sturende en remmende CX.
Mijn vraagprijs is € 500,- en dat is inclusief een tweetal dozen met onderdelen, en een werkplaatshandboek.
Mail me maar op r.nijskens@wxs.nl
Groeten
Ray (die wilde dat ie meer plaats had...)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 sept. 2005 04:37 | Aangepast door: MAST 
Even wat meer reklame maken, klik hier voor het verhaal over Ray's CX, of hier voor een filmpje van de motor in aktie en bekijk de motor na deze tekst.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 sept. 2005 10:08 
Hoi Ray,

Dat is een prima prijs. Ik denk dat je daar zeker iemand gelukkig mee kan maken!

Frans

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 sept. 2005 16:50 
Ja, dat is toch een redelijke prijs voor : "De Motor Van De Maand September 2004" ?
groetjes
Ray (die er ook altijd gelukkig mee was)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 sept. 2005 22:16 
Ach, het blijft toch je CX hé...
Scheiden doet lijden, daar weet ik alles van. Wel een mooie CX voor de echte liefhebber.
Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Ray
Gast 
#6 | Geplaatst: 10 sept. 2005 00:00 
Staat vanaf nu ook op marktplaats..

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_honda/649008 9.html?

Groeten
Ray ( die 'm liever in de club zou houden...)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 sept. 2005 18:12 
Wie maakt Ray los?
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Ray
Gast 
#8 | Geplaatst: 12 sept. 2005 21:04 
De fysiotherapeute??

Groeten
Ray (die van zichzelf best losjes is)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 sept. 2005 21:50 
Een prachtig voorbeeld van een vroege CX 500 Z (of 0) van het eerste jaar! Belastingvrij, weinig in de spiegels gekeken, alleen op zondag mee naar de Hoogmis gereden (bij mooi weer), met liefde onderhouden.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Ray
Gast 
#10 | Geplaatst: 14 sept. 2005 22:09 
Blijkbaar schrikt het historische karakter van deze machine de kopers af: alsof men niet durft te rijden op deze legendarische motorfiets. Heeft inderdaad alleen naar Hoogmissen en Bedevaarten gereden. Aan de andere kant: het is wel een voorrecht om te kunnen zeggen dat je op de ex-CX van Ray rijdt??
Groeten
Ray ( die niet eens het hoge Phoenix-gehalte heeft genoemd...)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 sept. 2005 20:50 
Sinéad zong zelfs over Ray's 500: "Like a Phoenix from the flames!". Als dat geen aanbeveling is, dan weet ik het niet meer.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 17 sept. 2005 21:05 
Ray,

Heb geduld. Komt goed. Punt is dat de meeste mensen hier al een CX (of meer hebben). Maar voor deze prijs moet het volgens mij lukken.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#13 | Geplaatst: 20 sept. 2005 08:01 
Ik vind het onbegrijpelijk dat je deze machine nog niet hebt kunnen verkopen. Sterker nog, ik snap eigenlijk niet dat je 'm wegdoet.

Beste lezers, dit is allerminst een kat in de zak. Je koopt voor slechts 500 Eurootjes een belastingvrije, antieke CX (waarmee je dus zonder enig probleem op het middenterrein van ieder Veteranentreffen mag parkeren). Ik heb Ray en deze CX ontmoet en SJK en durf m'n hand wel voor deze combi in het vuur te steken.

Succes,
Edward

Schrijver Anoniem
Gast 
#14 | Geplaatst: 24 sept. 2005 22:36 
ik durf hem wel te kopen maar ik ben bang dat ik hem niet krijg of de huidige eigenaar een hatverzakking bezorg. Ik ben ratbiker in hart en nieren, vandaar. Maar wees niet ongerust, heb net een zwaar verwaarloosde silverwing gekocht, daar is niet veel aan verloren.

Geluk met de verkoop en het afscheid

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 26 sept. 2005 21:20 
Komt uit een vreselijk goed wijnjaar!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 BEKENDE CX500 1978 TE KOOP

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven