Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

fotoverslag SJK on-line

 
Schrijver Monique
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2005 17:19 | Aangepast door: Monique 
Hoi Luitjes,

'T hep ff geduurd, maar het fotoverslag van Sint Jans Klooster staat nu eindelijk op mijn website. Vanwege aanschaf nieuwe computer duurde het ff langer als gepland...
Je kan het verslag lezen en bekijken op: Fotoverslag SJK

Ron en ik vonden het erg gezellig en als we in de gelegenheid zijn, komen we volgend jaar zeker weer!
Petje af voor de organisatie en vrijwilligers!

Groetjes,
Monique.

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 sept. 2005 19:22 
Leuk verslag Monique! Prachtige foto's. Alleen eh, die ene foto, die mag er wat mij betreft tussen uit :-)

Groetjes,
Gea

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 sept. 2005 20:30 
Er gaat niks tussen uit dat zal zonde zijn Monique ,ze zijn weer uitmunten en leuk die tussen stukjes
ouwe_jam of OJ!!!!!
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 7 sept. 2005 21:26 
Monique,

Leuk verslag en leuke foto's ! bedankt. Enne... Gea.. volgende keer gewoon een goede achterband. Leuke pet was dat trouwens.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 8 sept. 2005 08:37 
Leuk om alles zo weer terug te zien en te lezen. Sowieso een mooi site, Monique. Ik zag vorige maand nog ergens een (ouwe) Griekse politie Harley in een showroom staan (te koop), zag er ook erg gaaf uit. Succes met het "policen" van de CX.

Groet,
Edward

Schrijver Monique
Gast 
#6 | Geplaatst: 11 sept. 2005 19:45 | Aangepast door: Monique 
Bedankt luitjes voor alle leuke reakties...
Ennuh..Gea...je zag er hartstikke leuk uit op die foto hoor, dus laten we 'm gewoon lekker staan...hi..hi...(vooral dat vingertje doet 't 'm, nietwaar?)

Groetjes Monique (die er steeds meer lol in begint te krijgen om aan haar website te werken....)
romootjes.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 fotoverslag SJK on-line

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven