Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Mijn eerste ritje!

 
Schrijver edho
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 sept. 2005 22:08 | Aangepast door: edho 
hallo allemaal,
vandaag heb ik met mijn kersverse rijbewijs mijn eerste ritje gemaak. De cx 650e stond al 2 weekjes in de schuur te wachten. Het is wel een groot verschil met mijn lesmotor, maar ik geloof wel dat we dikke vrinden gaan worden. Het stuurt wat anders de bocht in en het blok heeft wat meer karakter. Het kantelt ook een beetje als je gas geeft. Heel apart allemaal. Die cardan moet ik ook nog ff aan wennen. Mijn motor is trouwens de nr 35 in de showroom, dus hij was hier al bekend.
Ik zal me nu ook eens officieel aanmelden bij deze club, want nu alle ingredienten aanwezig zijn mag het. Ik hoop zeker mijn gezicht op een komende meeting te laten zien.
Groet, Ed.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 sept. 2005 22:22 
Gefeliciteerd met je rijbewijs en met je 650E. Je zult er veel plezier aan beleven.

Floris (die zelf ook 650E rijder is)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 13 sept. 2005 22:39 
Gefeliciteerd Ed! Welkom bij de club. Zowel aan je CX als aan de club zul je veel plezier beleven. Veel kilometers maken, dan ben je snel vertrouwd met je eigen motor.
Groetjes,
Gea

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 14 sept. 2005 01:07 
Hoi Ed, gefeliciteerd met je rijbewijs en metje nieuwe "maatje". Ik rijd dan zelf geen CX maar een Shadow, maar zij is mijn 'maatje'. Ik heb haar sinds April dit jaar (hiervoor een Rebel) en wij zijn al dikke maatjes geworden, ook omdat zij mij elke dag naar mijn werk en naar huis brengt. En dan is het wel belangrijk dat je elkaar goed aanvoelt. Groetjes Engeltje
P.s Misschien zal ik ooit nog wel eens op een CX gaan rijden, maar dat zal niet aan mij liggen...ondanks dat ik niet van mijn Shadow af te branden ben hoor...(heb met haar sinds april al ruim 7.000 km gereden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 14 sept. 2005 08:24 
Hoi Ed,

Gefeliciteerd. Je rijbewijs vond je vast al leuk, je eigen 650 is nog veel leuker en ik verzeker je dat de CX-club je ook zal bevallen. Tot de eerste meeting!!

Beste Engeltje, niemand verwacht dat je je Shaduw opgeeft, maar een CX voor erbij kan ook heel leuk zijn. Laat dat maar aan je "maatje" over ;-)

Groet,
Edward (die zijn CX voor geen goud de deur uit doet)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 14 sept. 2005 10:14 
Hai Edward,

Ja dat laat ik wel mijn "maatje" over. Er staat er een als bouwpakket, misschien..... ooit.... tijd zal het leren....
Grtjs Engeltje
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 14 sept. 2005 10:38 
Ik hoop dat jij 'm een keer zover krijgt dattie echt gaat beginnen, mij (ons) is het nog niet gelukt. De deadline is Vechta 2006, toch?

Volgende week kom ik een biertje drinken, dan hebben we het er nog wel over...

Greets,
Edward (sorry Ed, voor deze interruptie in jouw topic)

Schrijver edho
Gast 
#8 | Geplaatst: 14 sept. 2005 14:01 
Ach, het is maar even voorstellen. Dat er al 4 mensen hartelijk reageren is al erg leuk. Ik volg het prikbord met grote belangstelling.....

Schrijver startweer
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 sept. 2005 15:03 
Engeltje, er staat nog een hele leuke CX startklaar te wachten op een liefdevolle berijd(st)er bij Ray. Als je die neemt, krijg je er van mij voor een zacht prijsje 2 splinternieuwe dempers (aangeschaft voor het lel, toen ik nog optimistisch was) bij!
Groetjes,
Gea

Schrijver jerrimy
Gast 
#10 | Geplaatst: 14 sept. 2005 15:29 
gefeliciteerd man !!!!
prachtig mooie 650e trouwens....

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 14 sept. 2005 16:07 
Edho lang zal je motor leven en nog vele jaren rij plezier
Ouwe_jan die een GL 650 D bereidt
[ D is geen diesel maar een type aanduiding ] en welkom bij de CLUB
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 14 sept. 2005 17:21 
gefeliciteerd met je rijbewijs, veel veilige kilometers. en met die E heb je er een mooie motor bij. Die cardan is alleen maar makkelijk nu hoef je niet elke week een vieze ketting schhoon te maken en te smeren. even boenen over de hele motor en alles glimt weer.
tot op de weg cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#13 | Geplaatst: 14 sept. 2005 21:10 
Hoi, Nog even over de aangeboden CX van Ray. Mocht ik op een CX gaan rijden, dan is dat zeker een van Coen. Het zou echt een eer zijn als ik op degene kan en mag rijden wanneer die helemaal af is. En ik heb hem toegezegd dat ik hem zou helpen. Dus misschien toch Vechta 2006? Grtjs Engeltje
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mijn eerste ritje!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven