Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Eindelijk een C

 
Schrijver roel_281
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 sept. 2005 20:37 
Vanaf vandaag ben ik de gelukkige eigenaar van een cx 650-C (showroom nr 77).
Hij is bijna perfect maar iedereen die nog losse onderdelen heeft mag graag reaageren.(voor de toekomst)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 16 sept. 2005 21:56 
Gefeliciteerd Roel ! Een 650 C is toch wel weer iets bijzonders. Volgens mij was er in Sint Jansklooster maar 1.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver post94er
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 sept. 2005 16:19 
Inderdaad,
zelf rij ik ook met een CX 650 C, en ik ben er nog in twee jaar tijd nog geen andere tegen gekomen.
Wat specifieke onderdelen voor de 650 betreft, maakt dat de zaak natuurlijk wel moeilijker.
Zelf heb ik veel aan de duitse site:
http://www.cx650c.de
daar kan je via de onderdelencatalogus (ersatzteilkatalog) alle onderdeelnummers te weten komen. Dit, in combinatie met http://www.cmsnl.com en je kan sommige delen bestellen.

Veel succes
raf

Schrijver roel_281
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 sept. 2005 16:37 
Bedankt voor de info.
Ik heb er een complete pakkingset en nog meer kleine onderdelen bijgekregen dus ik kan even vooruit.
Maar ik was van plan deze motor lang te houden dus wat extra materiaal is nooit weg.

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 sept. 2005 16:18 
Roel, gefeliciteerd met het uitkomen van je droomwens. Jammer genoeg heb ik nog steeds geen succes gehad met het verkopen van mijn 500 E, dus een 650 E aanschaffen komt er ook nog ff niet van. Veel plezier van je aanwinst en wie weet treffen we elkaar eens bij een CX-rit of -treffen.

Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver roel_281
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 sept. 2005 18:29 
Bedankt Henk,ik had ook enige moeite met het verkopen van mijn ander cx-en maar het is gelukt.(en ook nog aan een liefhebber).
Ging me wel aan mijn hart maar ik ben nu eenmaal helemaal weg van een C.
Zag dat jij je collectie ook weer hebt uitgebreid.
Succes,
Roel

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Eindelijk een C

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven