Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Mijn vierde CX 500 E!

 
Schrijver Haapee
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 sept. 2005 21:49 
Vandaag "ff" mijn vierde CX opgehaald in Muntendam (ontiechelijk eind weg van Arnhem, zeker met een aanhanger erachter). In mei 2001 de eerste CX E gekocht, waar ik nog steeds op rij. In hetzelfde jaar er al een bij gekocht voor onderdelenbank en hiervan het frame en veel dingen al weer doorverkocht. Bij Theo(Udent) in 2002(of 2003?) toch weer het nodige aangeschaft, daarna nog weer ergens een frame met wielen en zo er bij gekocht en een jaar later bij dezelfde verkoper in Eindhoven alle plaatwerk, de tank en het motorblok opgehaald. Hiervan ook al weer het een en ander verkocht. Na Bunnik dit jaar kwam er een levendige handel op gang en verkocht ik ook mijn eigen kuip en koffers en kocht weer andere(beter en mooier) terug. Nu dus een complete rijdende motor gekocht voor.... 199 Euries! Ziet er niet uit, maar techniek is wel goed. Wordt volledig gesloopt, dus wie nog onderdelen zoekt... Nu wordt er toch wel definitief een tweede rijdende motor op stapel gezet, zodat mijn dochter volgend jaar ook mee kan naar Vechta en SJK. Als ik hulp of advies nodig heb, zal ik mij melden.

Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver Sortof
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 sept. 2005 22:07 
Veel plezier ermee, en veel veilige kilometers gewenst!

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 sept. 2005 23:35 
Ik heb 'm gezien op markplaats. Is zeker iets moois van te maken. Ben je in iedergeval deze winter "van de straat".
succes, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mijn vierde CX 500 E!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven