Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

misschien een nieuweling

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver martin
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 sept. 2005 14:41 
he luitjes ik ben van plan om een cx500 te kopen , kan mij iemand vertellen waar ik op moet letten ? de motor is omgebouwd tot custom. graag had ik een foto willen plaatsen wand misschien is de motor wel bij jullie bekent maar helaas ik heb geen idee hoe het werkt !!!! groeten martin

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 26 sept. 2005 15:06 
Hoi Martin,

Vast van harte welkom. Een foto kun je importeren met behulp van de icoontjes boven het tekstveld.

Waar je op moet letten? Er is recent nog over geschreven op het prikbord. kijk maar onder Algemeen en dan het artikel "Wat nu". En er is vast nog wel meer over geschreven.

Succes,
Edward

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 26 sept. 2005 15:10 
Martin, kijk even naar dit verhaal,wat je op de site kan vinden. Je kan het ook vinden onder "over CX" en dan "cx algemeen" en vervolgens "achtergrondinformatie".
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver martin
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 sept. 2005 15:29 
nou ik heb alles geprobeert maar het lukt nog steeds niet om een foto te plaatsen ( ligt aan mij hoor)

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 26 sept. 2005 16:09 | Aangepast door: MAST 
Een foto plaatsen kan alleen als die foto al ergens op een andere computer staat, op een site of in een album ofzo. Stuur je foto anders maar naar Frans en dan zet hij de foto er wel bij.
Succes, Marcel.
PS, als je HIERklikt, vind je een uitleg hoe je een foto kan plaatsen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver martin
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 sept. 2005 16:22 
[imC:\Documents and Settings\Martin\Mijn documenten\motorg][/img] ja dank je wel het is gelukt is de motor bij 1 van jullie ook bekent ?

Schrijver martin
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 sept. 2005 16:24 
hahahaha niet gelukt

Schrijver Frans
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 sept. 2005 16:56 
Martin,

Allereerst welkom!
Stuur je fotootje even naar frans@hondacx500.com
Ik zet het er wel even bij.

Frans

Schrijver Frans
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 26 sept. 2005 17:07 | Aangepast door: Frans 
Hierbij,




Frans

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 26 sept. 2005 17:41 
Martin,

Leuke motor ! Ken deze niet, maar vind vooral de fishtail uitlaat erg gaaf. Leuk verbouwd. Vergeet niet naar de onderkant van de achterbrug te kijken. Deze kan verrot zijn. Probeer met een schroevendraaier te prikken en dit te controleren.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 26 sept. 2005 20:11 
Voor goed tips vooral mechanisch ga even naar onderstaande link. Let er wel goed op dat de verbouwing goed is uitgevoerd en dat het netjes is afgewerkt.

http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/buying_tips/

Veel success.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver edward
Gast 
#12 | Geplaatst: 27 sept. 2005 07:58 
Ziet er inderdaad wel strak uit. Mooie chromen accubak, kentekenplaat aan de zijkant, laag zadel, forwardcontrols, fishtails, kortom, smaakvol customized.

Interessante details:
Op het oog heeft ie een jiffy rechts ipv links? En er zit flink wat doe-het-zelf-werk tussen de startmotor en het waterpijpje, heeft mogelijk met het scharnieren van de forwardcontrols te maken?

Veel rijplezier,
Edward

Schrijver martin
Gast 
#13 | Geplaatst: 27 sept. 2005 11:08 
hahahaa bedankt voor al jullie reacties ik geloof dat ik overtuigt ben en de motor aanschaf en ps ssssst ( wat is een jiffie) groeten martin

Schrijver startweer
Gast 
#14 | Geplaatst: 27 sept. 2005 22:51 
Hoi Martin,

Een jiffie is de standaard waar je de motor mee neerzet als een fiets, dus iets opzij. Je kunt de motor neerzetten op de middenbok (indien aanwezig), dan staat ie mooi rechtop, of op de jiffie.
Enne, ps ssssst is niet nodig. Men heeft mij, op deze site, uitgelegd dat er geen domme vragen zijn, en dat je alleen door te vragen meer aan de weet komt. Dus ook vragen die je eigenlijk niet durft te stellen: gewoon posten! Er komt geheid antwoord (als je tenminste niet anoniem blijft...), op deze site leeft men erg met elkaar mee!

Succes en gefeliciteerd met je CX.

Gea

Schrijver gilbert
Gast 
#15 | Geplaatst: 30 sept. 2005 23:10 | Aangepast door: gilbert 
He Martin,

Meteen kopen die beauty. De verbouwer heeft duidelijk oog voor Harley's dus wat wil je nog meer. Een cx met een Harley look. Beter kan niet !

Gilbert ( die hier wel commentaar op verwacht van deze en gene )

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 misschien een nieuweling

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven