Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CENSUUR ??????????

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Ray
Gast 
#16 | Geplaatst: 5 okt. 2005 22:18 
Wat een ophef allemaal zeg!
Geweldig wat die mafkezen met die snelle fietsen doen. Helaas ben ik er zelf te oud, laf en te zuinig op m'n motor voor, maar ik wou dat ik het kon en durfde, lekker een beetje maf doen op je motor. Maar inderdaad wel een beetje oppassen voor de medeweggebruikers...een beetje dan.
Ik ben dus een fan van zulke filmpjes, dus Jan, bedankt voor die geweldige site! Dat wordt een latertje vanavond.
Verder niets te klagen over het sitebeheer: hier wordt niet aan gemoderatort, en alleen ingegrepen als mensen eens wat doorschieten in hun commentaar ( bedankt voor de herinnering, Coen) of als er anoniem dingen gepost worden die niet kunnen of, zoals van de week, gewoon niet meer werken op een gegeven moment. Wat mij betreft mag je zo'n filmpje best een keer hier plaatsen, maar heb dan ook de "cojones" om je naam erbij te zetten. En wat Puk zegt, daar zit natuurlijk wat in, deze boys geven niet echt een goed voorbeeld en kids en jongeren kunnen hier een slechte les uitleren. Mijn eigen zoontjes vragen na het zien van dit soort filpjes ook wel eens, pap, doe jij dat ook eens! Ik vertel ze over de risicos en wijs ze op de ongelukken en gevaren. Zoals ik ze ook vertel over het jokken van grote mensen in reclames, politiek en de liefde. Probeer ze dus ook maar de andere kant mee te geven.
Wat ik bedoel, is dat deze site "open" moet blijven en geen belerend medium moet worden. Dat leidt tot intolerantie en de effecten daarvan zien we al genoeg in de boze wereld om ons heen.
Een gedachte die ik mee zou willen geven, is dat we ons misschien kunnen "beschermen" tegen de soms "plaag"die anoniem heet. Je moet maar moeite doen om als bezoeker hier iets te posten: eerst aanmelden met een loginnaam en mailadres, dan pas kun je wat dan ook posten op de site. Goed idee? Dan wordt ik ook gedwongen mijn password naar mijn werk mee te nemen! Uhhh....of gewoon te werken zoals verwacht wordt...:-)
Groeten
Ray ( die deze site niet te filmen zo goed vindt...)

Schrijver Ray
Gast 
#17 | Geplaatst: 5 okt. 2005 22:29 | Aangepast door: Ray 
Ohja........HIER

Stoer he?? pffff

Ray (in de bocht

Schrijver Engeltje

Moderator 
#18 | Geplaatst: 5 okt. 2005 22:33 
Ray, dan moet ie het wel doen... bij het laden stopt het gelijk.

Groetjes Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver startweer
Gast 
#19 | Geplaatst: 5 okt. 2005 22:35 
Lieke, bij mij doet ie het wel! Misschien je computer ff een schop verkopen? :-)
Groetjes,
Gea (die nooit agressief is...)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#20 | Geplaatst: 5 okt. 2005 22:39 
Ga jij zo dan ook met je motor om dan, als die het niet doet??? ;-)..Ik weet niet wat het is, maar andere filmpjes en audio werkt wel, jammer, was wel nieuwsgierig...

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Ray
Gast 
#21 | Geplaatst: 5 okt. 2005 23:10 
Hmm, bij mij doet ie het ook gewoon hoor Lieke...heb je Windows Media Pleejert?
Groetjes
Ray (die alleen te zien is op héle snelle PC's...duh....)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#22 | Geplaatst: 5 okt. 2005 23:18 | Aangepast door: Engeltje 
Even terugkomen op het stunten, ik wilde begin van de avond al eerder zeggen: we hebben een eigen stuntman in ons midden: Onze voorzitter

Lieke (ben benieuwd of het me lukt, Wat Gea kan moet ik ook kunnen)[
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver startweer
Gast 
#23 | Geplaatst: 5 okt. 2005 23:30 | Aangepast door: startweer 
Wauw! Gelukt! (En wauw! dat zie ik mezelf nog niet doen..)
Groetjes,
Gea

Schrijver MAST

Moderator 
#24 | Geplaatst: 6 okt. 2005 10:54 
Dat kan je leren bij een VRO(verhoogde rijvaardigheid) cursus of een vergelijkbare cursus. Erg nuttig en leerzaam, ik heb er nog steeds gemak van dat ik zo'n cursus ooit gedaan heb.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver old_harry
Gast 
#25 | Geplaatst: 8 okt. 2005 10:37 
dat noem ik nog eens een motor /bereiden/ gr harry de old men

Schrijver joker@hondacx50 0
Gast 
#26 | Geplaatst: 9 okt. 2005 11:08 
Ik noem dit een verwaterde discussie.

Ron.

Schrijver ffroidbise
Gast 
#27 | Geplaatst: 26 okt. 2005 20:08 
En wat als er iemand de naam "Anoniem" registreerd?

grapje

ffroid (die zeker niet anoniem is)

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CENSUUR ??????????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven