Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Terug uit Zwitserland

 
Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 okt. 2005 17:05 
Zo, ik ben weer in het land. Zwitserland was fantastisch, volgende keer ga ik weer op twee wielen. Ik heb geloof ik niet zo veel gemist, behalve de steeds weer opborrelende moderatordiscussie, Ray die van handboeien houdt, Gompie die onder de plak zit, Gilbert die kritiekloos HARLEY kan zeggen, een voorzitter die op z'n buik door de bocht gaat, kortom, ik ben blij dat ik weer op de begane grond ben. Wel jammer dat mijn foto zo laag scoort ;-(

Gruetzi,
Edward

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 okt. 2005 22:00 
Welcome back, Edward! Jij weet de afgelopen tijd in wel héél weinig regels samen te vatten. Meer was het idd niet...
De reden dat jou foto zo laag scoort, kon wel eens zijn omdat de motor niet herkenbaar is als een CX? Niet huilen dus, het is niets persoonlijks. Het heeft zelfs niets te maken met dat vreemd gaan van jou, dat hebben we je allang vergeven (toch?)
Komt er nog een verslag van je rit op de site? Of begrijp ik dat je op vier wielen was, deze keer?
Enne, als je er weer aan toe bent: werk ze!
Hollandse groeten,
Gea (die ook wel een keer op 2 wielen ver weg wil)

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 okt. 2005 14:04 
Ik was al eens op twee wielen in Zwitserland, maar nu inderdaad op 4. En op twee benen, ik heb onder meer een huttentocht gelopen. Maar alle motor-ingredienten waren aanwezig, weergaloos weer, weergaloze bochten, alle passen nog sneeuwvrij. Al eens gedaan op de CX, volgende keer op de HD.

Als je trouwens enigsizns georganiseerd op twee wielen de bergen in wilt, moet je met HonkieTonkie (alweer een bord Spaghetti) Henk Tonkens afstemmen. Hij heeft hier erg goede ervaringen mee. Of gewoon met de club mee naar Engeland, Duitsland of Zweden. Neem dan Knabbel en Babbel ook mee, er is altijd nog wel een plekkie vrij achterop.

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 okt. 2005 18:51 
Knabbel en babbel :-))) Da's errug leuk gevonden.
Bedankt voor je adviezen!
Gea

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 okt. 2005 19:22 
Ja hoor! Weer het h-woord laten vallen...
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Terug uit Zwitserland

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven