Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hallo!!

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver Baronesse van Heuvel tot
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 okt. 2005 22:13 
Hoi mensen,

Heb zojuist jullie site ontdekt. Ben de trotse eigenaresse van een Honda CX 500 C. Daarnaast heb ik nog een FJ1200, maar dat is een ander verhaal.
De CX was er het eerst. Een prettige motor die tot het einde der dagen in mijn bezit zal blijven!!
Ik hoop nog veel op jullie forum te kunnen lezen.

Schrijver Baronesse van Heuvel tot
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 okt. 2005 22:17 
Even nog een leuke bijdrage voor alle motorliefhebbers op het formum:
http://www.funarchiv.com/index.php/2005/09/25/motorcoaster_ride

Schrijver edho
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 okt. 2005 09:16 
Welkom! Veel plezier op deze site.
Als ik tenminste zo vrij mag zijn om als eerste te reageren...

Leuk filmpje, al vraag ik me af waar al die kleding en helmen voor nodig zijn. Kun je eindelijk een keer met korte broek snel door de bocht.
Ed.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 okt. 2005 10:19 
Hallo Baronesse van Heuvel tot......
hier kasteelheer ouwe-jan ik hoop uwe wel gestrengde dame eens te ontmoeten in mijn kasteel
groeten ouwe-jan p/s uit welk jaar is uwe CX 500 en uit welke type is deze geformeerd
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 okt. 2005 11:00 
Welkom!
Deze motorcoaster staat in het familiepretpark Toverland, bij Sevenum, Limburg. Heb ik afgelopen zomer met m'n zoontje van 9 opgezeten. Hij vond het duidelijk leuker dan ikzelf: gaat echt hard!
Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver edward
Gast 
#6 | Geplaatst: 24 okt. 2005 12:01 
Zo zie je maar, eerwaarde Barones, je kunt echt vanalles op deze site lezen. Met dank aan Roelof, die zich meestal gewoon bij het onderwerp houdt ;-)

Hoedanook welkom, ik begrijp dat je al enige tijd CX rijdt, maar nu pas onze site hebt ontdekt. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat deze site en alle clubactiviteiten leuke impulsen aan je CX-leventje zullen geven.

Groet,
Edward (die Roelof oproept speciaal voor CX-ers een excursie naar Toverland te organiseren)

Schrijver Anoniem
Gast 
#7 | Geplaatst: 24 okt. 2005 12:50 
Welkom Baronesse, uw aanwezigehied geeft onze club toch weer enig extra cachet. Uw Yamaha wordt u vergeven, ik ken leden die er een motorfiets bij hebben van veel lager allooi, ondanks dat de dubbele merknaam het tegenovergestelde doet vermoeden...
Echter nog één onbeschaamde vraag: tot hoever loopt uw grondgebied? Het begint klaarblijkelijk bij de Heuvel...maar tot waar strekt het dan?
Groeten
Ray (die zich altijd de koning te rijk voelt op zijn CX)

Schrijver gompie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 okt. 2005 15:51 | Aangepast door: gompie 
Bent u misschien familie van de markies van Hier tot Ginder...?

Wellicht kent u dan mijn cousin ook: Olivier Berendinus Bommel.
Zijn oude schicht is in werkelijkheid een eenvoudig doch smaakvol gepavoiseerde CX.

h.g. Gompie (die overal vlaggetjes aan wil ophangen...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Baronesse van Heuvel tot
Gast 
#9 | Geplaatst: 24 okt. 2005 18:52 
Nou, wat een hartelijk welkom. Ik zal jullie even voorzien van wat antwoorden. Het bouwjaar van mijn CX is 1983 en hij is al bijna 10 jaar in mijn bezit, en dat blijft hij ook tot het einde van mijn (of zijn) dagen.
Voor wat mijn naam betreft, tja, bij het invoeren van mijn inlognaam werd mij verzekerd dat ik 40 tekens ter beschikking zou hebben, helaas is nu het laatste (en mooiste!!) stuk van mijn achternaam weggevallen, dus toch geen 40 tekens, of bespeur ik hier enige discriminatie van eigenaren van titels die ook nog een dubbele naam voeren?? Anyway, op deze manier kunnen jullie nooit achterhalen tot waar mijn rijk zich uitstrekt. Wellicht kan de moderator hier iets aan veranderen.
Voor wat betreft de andere motor die ik in mijn bezit heb: daar wil ik ook geen kwaad woord over horen, want hij is zo snel als de wind en rijdt fantastisch. Op de CX heb ik de 200 kmh nog niet gehaald!
Maar aangezien jullie hier allemaal CXers zijn, zul je daar geen boodschap aan hebben.
Mochten er nog vragen zijn: ik garandeer geen antwoorden, maar je mag het altijd proberen ;)

Schrijver Jan
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 24 okt. 2005 19:23 | Aangepast door: Jan 
Ik heb begrepen dat het grondgebied van de baronesse zich uitstrekt tot aan het zuiden van Diepenheim richting Lochem. De eigenaren van ??? waren eeuwenlang gerechtigd tol te heffen. Dat gebeurde op de Riessense Diek, tussen de Borculoseweg en de Lochemseweg. Na de aanleg van het Twenthekanaal raakte de weg in ongebruik. In 1948 werd nog maar tien gulden geďncasseerd, en besloot men de tolheffing te beëindigen. CX-en hebben daar dus net geen last van gehad. In de bossen van het landgoed (± 300 ha) ontspringt de Regge.
De familienaam Van Hoevell tot ??? bestaat nog steeds, maar nu blijkt dus ook de naam Van Heuvel tot ??? te bestaan.
Jullie mogen uitzoeken welke naam er op de plaats van de vraagtekens moet staan, want ik weet niet of de baronesse het goed vindt als ik die hier onthul.
Ik kan de inlognaam van de baronesse niet veranderen, ik heb het probleem aan Frans onze webmaster voorgelegd.

Jan

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 24 okt. 2005 19:24 
Uwe hoogheid is toch een Baron of zo Uw wilt ...........
Hein Bitterbal die een sprong in het diepe maakt
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver yamaha
Gast 
#12 | Geplaatst: 24 okt. 2005 19:38 | Aangepast door: yamaha 
Mijn inlognaam is ook ongelukkig uitgevallen heb ik al gemerkt , zou ik ook wel veranderd willen zien .
Maar ik ga toch ook niet ontkennen dat ik een yamaha heb, wel een V2
trouwens ook nog een Rebel van mijn vrouwtje.

Wies

Schrijver Hans

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 24 okt. 2005 20:12 
Tjonge de herfst lijkt nu echt definitief ingevallen met al die naams(ver)gissingen.
Bij de een valt een stukje Westerflier klaarblijkelijk weg en de ander heeft last (??) van een rebels vrouwtje.

Jongens het kan verkeren. Iedereen is uniek. Gelukkig was ik de eerst-geregistreerde CX- Hans, want van die naam stikt het bijkans in Nederland. Maar toch veel plezier op dit forum.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Baronesse van Heuvel tot
Gast 
#14 | Geplaatst: 24 okt. 2005 20:51 
In feite was het "van Hövell" maar dat kon ook weer niet, dat "teken" was niet toegestaan. Dus heb ik het maar wat vereenvoudigd.
Genoeg over de namen!!
Ik vroeg mij af jullie CX-ers op zoek zijn gegaan naar een CX, of dat je hem tegenkwam en ervoor viel, zoals mij overkomen is.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 24 okt. 2005 22:05 
Nu kan ik rustig gaan slapen na wat speurwerk geleverd te hebben
ouwe-jan die dit wel mag,en nog kan beleven
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hallo!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven