Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hallo!!

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver coenox

Voorzitter 
#16 | Geplaatst: 24 okt. 2005 22:41 | Aangepast door: coenox 
Hartelijk welkom Barones (Baronesse is volgens mij dubbel vrouwelijk),

Om je (ik ben zo vrij om te tutoyeren aangezien dat bij ons usance is) vraag te beantwoorden: heel veel CX'ers lopen bij toeval tegen een CX aan en blijven er aan hangen. Een aantal hoofdcategorieën:

- Opstappers die het als eerste motor wordt aangeraden
- Opstappers die lang geleden op een CX zijn gestapt en er aan vast geplakt zijn
- Her-opstappers die teruggrijpen op een motor waar ze vroeger goede herinneringen aan hadden
- Enthousiastelingen die een andere motor rijden maar de CX er voor de fun bij houden
- Verslaafden die het niet bij 1 CX houden
- 1 persoon die eerst een leuke club heeft uitgezocht en toen de bijbehorende motor (ik noem geen namen maar zijn naam begint met 'D'en eindigt op 'K' en heeft het vaak over Solexen

Coen
veurzitter CX club
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#17 | Geplaatst: 25 okt. 2005 11:15 | Aangepast door: startweer 
Mijn keus voor de CX is een combinatie van bovengenoemde factoren. De eerst genoemde is op mij van toepassing. Echter, toen ik eenmaal CX reed, en lid was van deze club , vielen alle andere motoren af. Dus toen mijn 'lel' het begaf, was dan ook een logische vraag van een clublid: "moet je niet op zoek naar een andere CX". Voordat ik kon gaan zoeken, werd me een motor van een ander clublid aangeboden (voor een scheet en drie knikkers, zoals mijn tante pleegt te zeggen). Mijn conclusie: ik denk niet dat het CX virus te genezen is. Is het niet vanwege de fijne fiets, dan wel vanwege de fantastische club.
Groetjes,
Gea
P.S. Yamaha, je kunt je inlognaam wel wijzigen, ik weet alleen niet meer hoe. Vraag Frans maar even.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#18 | Geplaatst: 25 okt. 2005 11:35 
Je inlognaam kun je niet wijzigingen voor zo ver ik weet.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 25 okt. 2005 13:29 | Aangepast door: Roelof 
Om even bij het begin te blijven: Een CX-excursie organiseren naar de 'motorcoaster' in het pretpark Toverland, is voor mij niet zo praktisch. Wat wel mogelijk zou zijn is een excursie naar de Apenheul. Dat ligt voor mij wat dichterbij en het heeft net zo veel raakvlakken met CX-club als de 'motorcoaster'...
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver edward
Gast 
#20 | Geplaatst: 25 okt. 2005 13:56 
:-))

Schrijver Baronesse van Heuvel tot
Gast 
#21 | Geplaatst: 25 okt. 2005 15:10 
(Baronesse is volgens mij dubbel vrouwelijk)
Ik BEN inderdaad heel vrouwelijk....;)

Ik denk dat die motorcoaster vooral erg geinig is voor mensen die geen motorrijbewijs hebben....Afgezien daarvan vond ik het wel een leuk filmpje....

Schrijver coenox

Voorzitter 
#22 | Geplaatst: 25 okt. 2005 19:37 
Het was een heel leuk filmpje, en je hebt wat los gemaakt zoals je ziet.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver old_harry
Gast 
#23 | Geplaatst: 26 okt. 2005 00:36 
even mijn naam terug halen anders blijf ik jan met de pet en dat moet niet gr old _harry

Schrijver edward
Gast 
#24 | Geplaatst: 26 okt. 2005 07:32 | Aangepast door: edward 
Petje af ouwe Harry, ik ben van m'n stoel gevallen van het lachen. Trouwens, beste lezers, mag ik jullie langs deze weg nog attent maken op een CX-ritje (komende zondag) in de buurt van Nijmegen. Zie onder de rubriek ritten en evenementen het onderwerp over de Non-Watjesrit. Dankzij het weer ook geschikt voor watjes, dus ik ga ook. En Jonkheer Emile zorgt hoogstpersoonlijk voor het ontbijt.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#25 | Geplaatst: 26 okt. 2005 13:14 
Even voor de duidelijkheid dus: als er onder de inlognaam links, ook het woord 'gegevens' staat weet je dat iemand echt met een unieke naam heeft ingelogd.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#26 | Geplaatst: 26 okt. 2005 14:14 
Wat moet onze Baronesse hier wel niet van denken. Het wordt voor digibeten (zoals ik) werkelijk onbegrijpelijk en bovendien off-topic.

Beste moderator, kunt u onze veurzitter even tot de orde roepen? Of zit er stiekum iemand onder Coens naam te experimenteren? Dan graag even een nieuw topic aanmaken, want dat mag niet mogen.

Hoedanook, beste Barones, nogmaals hartelijk welkom en vergeef onze clubgenoten dit digi-gedoe.

Groet,
Edward (de enige echte)

Schrijver edward
Gast 
#27 | Geplaatst: 26 okt. 2005 14:26 
BTW, ik heb je door, Old Harry ...of moet ik je voortaan "Coenox Gegevens" noemen?? Slimme truc, dat moet ik je nageven...alleen "Gegevens" is niet aan te klikken...

Niet meer doen hè??
Edward

Schrijver Baronesse van Heuvel tot
Gast 
#28 | Geplaatst: 26 okt. 2005 15:35 
Nou nou, wat een warboel. Wie is wie??
En kennelijk ben ik ook mezelf niet, want bij mijn naam staat niks van gegevens, en dan klopt het dus niet?
Help!! Ik krijg een identiteitsprobleem!!!
Wel een beetje een gek forum.....;)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#29 | Geplaatst: 26 okt. 2005 18:04 
Als je registreert op het prikbord en daarna inlogd met username en wachtwoord kan er geen verwarring ontstaan. Verder begint dit inderdaad een beetje een gek draadje te worden.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver old_harry
Gast 
#30 | Geplaatst: 26 okt. 2005 21:19 
een dag niet ge lachen is een dag niet ge leeft gr van old harry die altijd netjes inlocht even tuweel met fouten

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hallo!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven