Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hallo!!

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver Ray
Gast 
#31 | Geplaatst: 26 okt. 2005 23:25 
Jongens, kappen nou met dat inlog gerommel. Dat verkloot de lol van de site een beetje, kinderachtig gedoe wel een beetje hoor.

Beste Barones, ik kreeg de mijn eerste CX500 van mijn ex, die hem achter mijn rug van mijn broer kocht als verassing. Na technische ellende zocht ik een donortmotor en vond die voor 350 gulden in Limburg, een bordauxrode 78er. Die bleek echter veel beter te zijn, dus mijn oude witte werd donor, en gaf ik daarna weg. Met veel plezier gereden op de rooie, tot ie voor de deur van mijn ex afbrandde. Boze tongen binnen de club beweren dat zei het deed....:-) Na een intensieve opknapbeurt nog twee jaar rondgereden en onlangs verkocht aan Dirk, beter bekend als Gompie, dus mijn PhoeniCX blijft binnen de club. Ik heb nu de 650E van Roelof gekocht, en wauw, wat een verschil! Een stuk meer motor zeg maar. En zo ben ik CXer geworden, en zal het blijven denk ik. Niet zozeer vanwege de CX, maar vanwege deze leuke club mensen. Natuurlijk is de CX een bijzonder beestje, maar ik droom wel eens van een mooie Duc of een Streetfighter of wat anders snels met een hoop herrie. Uit zelfbescherming doe ik dat maar niet. "A man's got to know his limitations" zei Clint Eastwood eens, en die heeft meestal gelijk, vandaar.
Dus welkom bij de club, en ik heb niets tegen dubbel namen hoor, zolang het geen Massey Ferguson uh...bedoel Harley Datsun ofzoiets is....
Groeten
Ray ( die denkt dat we het volgend jaar niet meer hebben over SJK maar over HTW als locatie?)

Schrijver eddepet
Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 27 okt. 2005 09:25 
Baronesse welkom bij de club. Je hebt nu al gemerkt dat het een vrolijke zooi is.
Mijn CX500Custom heb ik eigenlijk heel toevallig gekocht want voorheen vond ik een CX maar lelijke dingen. Nu ik deze een half jaar heb denk ik daar al anders over. Ik stond laatst nog op het punt om een Yamaha Maxim X te kopen, maar ik houd me toch maar bij mijn CX alhoewel door de leeftijd (1983) nog wat ouderdomskwaaltjes verholpen moeten worden.
Ed

Schrijver Baronesse van Heuvel tot
Gast 
#33 | Geplaatst: 27 okt. 2005 18:57 
Ik vind dat er veel verschil is tussen de verschillende CX-en. Er zijn er die ik zeer beslist ook niet mooi vind.
Maar al zijn het oude besjes, er zitten hele mooie tussen en je kunt er verschrikkelijk lekker op rijden!

Schrijver Ray
Gast 
#34 | Geplaatst: 27 okt. 2005 22:05 
Zo is dat mevrouw!
Komt u zondag ook?
Het is niet zo heel ver van uw landgoed vandaan.
Groeten
Ray (lid actiegroep: "Kabeljauwen tegen tutoyeren")

Schrijver Baronesse van Heuvel tot
Gast 
#35 | Geplaatst: 28 okt. 2005 22:19 
Ik ben zondag helaas verhinderd, bevind mij dan in het (overigens prachtige) Limburgse land.....
Maar een volgende keer misschien...

Schrijver old_harry
Gast 
#36 | Geplaatst: 3 nov. 2005 14:52 
zo goed?

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#37 | Geplaatst: 3 nov. 2005 14:53 
nee dus nu wel

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#38 | Geplaatst: 3 nov. 2005 14:55 
voor alle duidelijk heid ik ben alias old_ harry de enige echte

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hallo!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven