Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

nogmaals over pechvogel

 
Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 okt. 2005 12:02 | Aangepast door: startweer 
Op 28 juni is er een draadje over een ongeluk van een CX- rijder gestart. Ook over onze reactie is nog een keer gesproken. VAndaag kreeg ik een brief van Pechvogel (die ik maar zo blijf noemen vanwege privacy).

Hierbij willen wij, Pechvogel en zijn gezin, iedereen bedanken voor de troost en warmte ontvangen na het ongeluk dat ik op 19 juni heb gehad. Dit heeft ons ontzettend goed gedaan. Gelukkig kunnen wij jullie mededelen dat ik dinsdag 27 september '05 weer thuis ben gekomen.
Ik moet toch nog een lange weg gaan om ten volle te revalideren. Vooral de verlamde rechterarm heeft nog veel aandacht nodig.
Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie belangstelling.

Pechvogel


Groetjes,
Gea

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 okt. 2005 12:23 
Gea, bedankt voor de feedback.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 okt. 2005 12:38 
Inderdaad Gea, goeie actie (dat vond ik toen al en dat vind ik nu weer). Als het draadje nog bestaat of als Pechvogel dit leest: "Veel sterkte met je revalidatie"
Edward

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 28 okt. 2005 13:30 
Gea,

Bedankt voor de nazorg voor Pechvogel en voor ons. Ik vroeg me steeds al af hoe het ging. Pechvogel is lang van huis geweest en heeft nog een lange weg te gaan, maar het is goed om te horen dat het de goede kant opgaat.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 okt. 2005 19:47 
Strakke aktie, Gea. Pechvogel heel veel sterkte toegewenst!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 nogmaals over pechvogel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven