Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

vraag over customize CX 500

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver agustafreak
Gast 
#16 | Geplaatst: 6 nov. 2005 17:21 
Ik moet het nog heel even aanzien,, heb nu een mogelijkheid om een zadel te laten maken,, ben nu even over de prijs in discussie,, is bij een zaakje in belgie, hij zecht alles te kunnen maken als ik met een goed plan kom. www.artistiek.be

groeten marnix.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 6 nov. 2005 17:40 
Kijk ook hier maar eens naar mijn één zitter:

http://home.hetnet.nl/~gerbincontrol/cx500.htm

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#18 | Geplaatst: 14 dec. 2005 10:50 
Hoi Marnix,

Ben je al een stapje verder?

Ik heb mijn zadel bijna af. Alu bodemplaats (kostte me een flesje wijn) heb ik op maat gezaagd en heb ik maandag zelf (bij een metaalhandel) gebogen. Dat was spannend, maar is wonderbaarlijk goed verlopen.

Een geschilderde multiplex rand (3,5 cm breed, 4 mm dik) ga ik deze week aan de onderkant bevestigen (popnagelen). Op deze rand wordt straks het leer geniet.

Foam heb ik reeds thuisliggen. Kostte me 6 Euri.

De afwerking laat ik doen door een meubelmaker in Woerden (jawel). Kost me inclusief leer ongeveer 30 Euri.

Doe-het-zelf fotoverslag volgt.

Groet,
Edward

Schrijver agustafreak
Gast 
#19 | Geplaatst: 17 dec. 2005 12:48 
dat is mooi om te horen edward,, helaas ben ik nog niet verder gekomen met mijn motor, zit nu in oostenrijk voor 6 weken heb hier mijn ski instructeurs diploma gehaald en ben nu lekker aan het genieten, mis mijn motor nu al en hoop hem spoedig af te kunnen maken. groeten vanuit kirchberg.. marnix van der valk.

Schrijver edward
Gast 
#20 | Geplaatst: 19 dec. 2005 10:15 
Hoi Marnix,

Ik kan me slechtere plaatsen voorstellen om vanuit te mailen. Viel spass...


Trouwens, die 30 Euri bij die meubelmaker, dat was veel te optimistisch. Ik heb het inmiddels uitbesteed aan een deskundige vriendin.

Tschuss,
Edward

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 vraag over customize CX 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven