Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

naam

 
Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 nov. 2005 15:03 
omdat ik mijn cx heb overge dragen heb ik mijn naam veranderd in old harry maar de meeste wisten dat al om dat ik nu weer een cx ben aan het op knappen neem ik de naam weer terug maar voor alle duidelijkhd blijf ik toch op mijn re bel rijden hoop dat je het mij niet uevel neemt met mijn grappen en grollen er zijn er die dat niet zo kunnen waarderen maar ja je kunt niet iedereen naar de zin maken met de meeste hoogachting harry de old_man

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 nov. 2005 16:02 
Dag Harry,

Welkom terug onder je "oude" naam. En leuk dat je weer een CX onder handen hebt. Wat voor type ben je aan het opknappen?

Groet,
Edward

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 nov. 2005 17:26 
ja hallo edward het is een cx custom hij licht momenteel hele maal uit el kaar of het me zal lukken moet ik nog evemn af wachten als geen of wijnig onderdelen nodig heb dan word hij gered voor het muzeum anders gaat hij naar de onderdelen markt straks zodat een ieder kans heeft om er wat van te hebben dus ik zie wel gr harry

Schrijver eddepet
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 nov. 2005 18:29 
in ieder geval succes Harry!! En wat zou er mis zijn met een andere motor,en in het bijzonder een Rebel, da's toch ook een leuk model, alleen een beetje klein misschien, maar je hebt wel wheels!
groet, Ed

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 nov. 2005 22:33 
met echte spaken en een verbruik van 1 op 26 is ook niet slecht

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 3 nov. 2005 23:51 
Top Harry, dat je weer een CX hebt.
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 naam

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven