Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Bedankt!!

 
Schrijver edho
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 nov. 2005 09:37 
Gisteren heb ik mijn motor (650e) weer eens uit de schuur gehaald. Hij wilde voor geen meter starten. Ik ben maar gestopt met proberen voordat de accu het opgaf. Hier op deze site had ik al eens over startproblemen na een periode van stilstand gelezen en dat het aftappen van de carbs daar een oplossing voor zou zijn. Ik even met een slangetje (geleend van mijn Honda C50) de beide vlotterbakjes afgetapt en het er boven in de tank weer ingedaan. Benzine kraan weer open en na 1 minuutje weer geprobeerd te starten. Na 3 drukjes op de knop kwam de motor weer tot leven. Ik heb even een lekker uurtje gereden, was best lekker weer hoor.
Bedankt dus allemaal voor het posten van problemen en oplossingen, je ziet, het helpt iemand zomaar weer op weg.
Ed.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 nov. 2005 10:10 
Voor de volgende keer doe de benzine kraan dicht als je vlak bij huis bent en laat hem dan doorlopen tot dat hij stopt , dan hoef je de volgende keer geen slangetje te zoeken
MAAR VERGEET DAN NIET ALS JE DE MOTOR WEER GAAT GEBRUIKEN DE BENZINE KRAAN WEER OPEN TE DRAAIJEN
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 21 nov. 2005 10:18 
Bedankt voor je posting Ed. Altijd weer fijn om te merken dat iemand echt iets aan deze site heeft.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Bedankt!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven