Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

eindelijk

 
Schrijver martin
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 nov. 2005 10:53 
eindelijk heb ik mijn cx 500 opgehaalt
er is 1 probleempje er zit een losse spiegel bij . mijn vraag is : is een spiegel verplicht? en zo ja is er iemand die een andere koppelings klauw voor mij heeft de mijne heeft geen tapdraad meer voor de spiegelvr gr martin

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 21 nov. 2005 11:03 
Als de motor origineel met spiegels is geleverd - en dat is hier het geval - is een spiegel minimaal aan de linkerzijde verplicht.

Ik heb er nog wel 1 liggen volgens mij. Als je de verzendkosten vergoed wil ik hem naar je opsturen. Een kleine donatie aan de club als tegenprestatie wordt op prijs gesteld.

Mail me maar.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver martin
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 nov. 2005 14:51 
hey coen ik heb je geprobeert te mailen maar er komt steeds een fout melding maar wat ik je zeggen wou ik heb wel belangstelling voor de complete set spiegel heb ik zelf wel martin_rijk@hotmail.com

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 21 nov. 2005 15:11 
Vreemd dat het niet lukt. Ik heb jou nu gemaild. Moet nu gaan lukken.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 22 nov. 2005 07:59 
Doorboren en een universele spiegel met draad kopen ....

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 22 nov. 2005 12:56 
repareren met helicoil. in elke motorzaak zullen ze je kunnen helpen als je het zelf niet kan, kost niet veel. Je boort het gaatje groter , nieuwe draad tappen en zo'n blauw eindje draad indraaien. Heb je zeker geen nieuw hendel voor nodig
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver post94er
Gast 
#7 | Geplaatst: 22 nov. 2005 16:17 
IK heb ook eens even met een losse spiegel gereden. OP de autosnelweg is ie er afgevlogen en gelukkig reed er niemand achter mij.
Mijn advies, een losse spiegel die je niet meer kunt vastzetten vervang je beter.

Raf

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 eindelijk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven