Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

donatie

 
Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 jan. 2006 14:19 
Zien jullie die donatie van min. 15 euro als eenmalig of jaarlijks? Waarschijnlijk niet zo slimme vraag, maar ik stel ze toch maar...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 24 jan. 2006 16:34 
Het is jaarlijks. Je bent dan voor een jaar officieel donateur: je krijgt een aardigheidje en je betaalt geen inschrijfkosten bij evenementen. We zijn nog aan het broeden op andere voordelen. Verder zit je nergens aan vast. Als je na een jaar geen donateur meer wilt zijn geef je dat aan in een mailtje en je bent er weer van af. Je bent dan nog steeds van harte welkom op de site en tijdens evenementen.

Coen
voorzitter Stichting CX motorVrienden
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ffroidbise
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 jan. 2006 17:00 | Aangepast door: ffroidbise 
Eep sluw vraagje. :)
Dat aardigheidje, is dat ook éénmalig of jaarlijks.

ffroid (die houd wel van aardigheidjes)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 24 jan. 2006 20:12 
Het aardigheidje is ook jaarlijks. Vorig jaar was het een sleutelhanger, dit jaar hebben we iets anders... Overigens wel exclusief voor donateurs en dus niet te koop.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 jan. 2006 21:58 
Ha die Coen,

Eerst even verantwoording afleggen waarom ik er niet was in Almere......Juist omdat ik op dat moment met Luc het blok van mijn CX aan het demonteren was. Hij ligt helemaal uit elkaar, weten waar de tik vandaan komt en gaat gereviseerd worden. Die zal komende zomer lekker lopen......(...)

Dan over de donaties: kun je niet ergens een lijst aanleggen van donateurs met donatiedatum? Heeft meerdere effecten, zo weten de donateurs dat ze weer aan het doneren moeten, het geeft schuldgevoel bij de niet-donateurs waardoor impulsdonatie wordt opgewekt en is goed voor het ego van de donateurs.......

Moet te regelen zijn...

groeten Jan
Stoker

Schrijver edho
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 jan. 2006 09:12 | Aangepast door: edho 
Aan wie moet ik geld overmaken???
Ik ben gek op sleutelhangers....

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 jan. 2006 09:18 
Jan, goede suggestie!

Ik ben vorig jaar tijdens de onderdelenbeurs donateur geworden. Dat blijf ik doen, ieder jaar tijdens de onderdelenbeurs, kan niet missen.

Ik ben benieuwd naar het aardigheidje van 2006...

Tot in Bunnik,
Edward

Schrijver marcel gosselink
Gast 
#8 | Geplaatst: 25 jan. 2006 09:18 
Ik ben ook lid van de DS-club, en die herinnert me er altijd aan wanneer er weer betaald moet worden. Sinds een jaar ben ik CX-lid en ik ging er eigenlijk vanuit dat ook die club me eraan zou herinneren.dat er weer gedoneerd moet worden. Is dus blijkbaar niet zo! Waar moet de donatie naartoe???

Groetjes Marcel Gosselink

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 25 jan. 2006 10:48 
Op de site te vinden, kijk bij "steun de club".
Wil jij je steentje bijdragen aan de club dan kan je donateur worden door een bedrag van minimaal 15 Euro over te maken op rekening 50.10.587 ten name van de Stichting CX motorVrienden te Boekel. Voor betalingen vanuit het buitenland: IBAN: NL58.PSTB.0005.0105.87 en BIC: PSTBNL21. Als attentie ontvang je een exclusief welkomstgeschenk, dat nergens anders verkrijgbaar is.

Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver gompie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 25 jan. 2006 16:06 
Wat dachten jullie hiervan:
Bij een € 15,= sponsoring van de CX-club een gratis motorfiets...?

h.g. Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 25 jan. 2006 21:34 
He Dirk,

Van die van jou is er toch maar 1 ? Waar vinden we die andere CX'en tegen een kostprijs van minder dan € 15,= ?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 25 jan. 2006 21:38 
Reactie op bericht van Jan:

Dan over de donaties: kun je niet ergens een lijst aanleggen van donateurs met donatiedatum? Heeft meerdere effecten, zo weten de donateurs dat ze weer aan het doneren moeten, het geeft schuldgevoel bij de niet-donateurs waardoor impulsdonatie wordt opgewekt en is goed voor het ego van de donateurs.......

We zijn bezig met een systeem om donateurs te mailen als hun donatiejaar verloopt. Schuldgevoel doen we niet. Eigen keus of je wel of niet doneert.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 25 jan. 2006 22:49 
Met internet-bankieren is het heel eenvoudig om jaarlijks je donatie over te maken. Heb je geen omkijken meer na.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 28 jan. 2006 17:18 
Tuurlijk geen schuldgevoel...

Maar toch.........

Ik doneer weer!!

groeten Jan
Stoker

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 donatie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven