Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Aanschaf CX 650 E

 
Schrijver Martin Carmiggelt
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 feb. 2006 23:34 
Ik heb zaterdag de CX 650 E bij Woesthoff opgehaald.Na 16 jaar weer een CX 650 E in de garage, naast een ST 1300 ABS. Bevalt prima. Is er binnenkort nog een onderdelenbeurs? Kan nog het een en ander gebruiken.

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 feb. 2006 08:40 
Hallo Martin,
Gefeliciteerd met je CX. Ik begrijp dat dat nostalgie is? Je weet dus wat je hebt gekocht :)
Op 9 april is de jaarlijkse onderdelenbeurs. Meer informatie volgt ongetwijfeld nog. Meestal staat dat aangekondigd rechts op de homepage, onder 'het laatste nieuws'. Maar ook onder de button 'On the road' bij agenda kun je er binnenkort (neem ik aan) meer over lezen.
Tot ziens op de onderdelenbeurs!
Groetjes,
Gea

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 feb. 2006 13:38 
16-17-18-19-februari 2006 in utrecht
in de jaarbeurs hallen
groeten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Martin Carmiggelt
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 feb. 2006 22:28 
Nou, in eerste instantie had ik de CX als pekelfiets gekocht,maar gezien het plezier, gevoel en geluid van de motor ga ik hem netjes bijhouden en opkappen. Met de huidige beschermingsmiddelen is dat geen probleem.En nee, ik ga de motoren niet omruilen en dat de Pan een pekelfiets wordt. In 1987 was een CX 500 E mijn eerste motor. Najaar 1987 toen een nieuwe canadese CX 650 E gekocht, exact dezelfde als deze.

Groetjes Martin

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 feb. 2006 16:23 
Het CX-virus slaat weer genadeloos toe! Gelukkig is het een plezierig ziektebeeld.
Veel plezier!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Martin Carmiggelt
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 feb. 2006 01:01 
Vandaag nieuwe Bridgestone's erop laten zetten. Stuurt al een stuk beter. Pendelt niet meer. Kan weer met losse handen rijden als het nodig is. Voorvering stuiterd nog. Momenteel geen luchtdruk voor, was 0,2 bar hielp ook niet. Misschien te koud voor de vorkolie?

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 feb. 2006 10:04 
Zit er wel olie in? Waarschijnlijk is het toch aan een verversing toe, staat goed beschreven in Peters' Handboek (bieb).
Ververs dan ook de remvloeistof voor- en achter en alle andere natjes en droogjes. Succes!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Aanschaf CX 650 E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven