Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Kadootje!

 
Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 feb. 2006 14:54 
Vanmiddag zat er bij de post een CX kadootje, omdat ik ook dit jaar weer gedoneerd heb. Bedankt bestuur! Het is precies de goeie kleur en maat!

Gea

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 feb. 2006 15:11 
Ook ik heb vanmiddag met de post het presentje ontvangen, ziet er prachtig uit, bedankt Rembrandt voor de organisatie.

groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 feb. 2006 17:42 
Bedankt voor het leuke presentje. Het viel inzeeer goede aarde. De kinderen (17-20) hadden er al ruzie over gemaakt, maar uiteindelijk heb ik nog (net) gewonnen!!!!

bedankt & groeten,
Jost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 feb. 2006 17:55 
Goed zo Joost! 'Wie over zich heen laat lopen is een stoeptegel.' (hangt op de wc op mijn werk)

Gea (en de groeten aan grousje)

Schrijver puk
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 feb. 2006 13:20 
ook aan belgische zijde , een tof presentje ontvangen , mooi, prachtig , handig en UNIEK
thanks en groetjes
broken legs puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 feb. 2006 10:00 
Heel mooi! Bedankt.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Marcel Gosselink
Gast 
#7 | Geplaatst: 24 feb. 2006 09:26 
Cadeautje? Niks gezien hoewel ik toch een maasnd of twee geleden gedoneerd heb. Ik vermoed dat de postbode ook een CX-rijder is.....

Groetjes Marcel Gosselink

Schrijver udent

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 feb. 2006 21:06 
Marcel. bedankt voor je donatie.
We hebben echter nog geen afschrift van ontvangst.Nu krijgen we per 1-1-06 de afschriften per maand, dus het zou kunnen dat er volgende week wel bij geschreven is, Ik zorg dat het dan snel geregeld wordt . met vr gr Theo v Uden penningmeester.
theo cx ds

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 6 maart 2006 12:43 | Aangepast door: Erik1 
Beste Mensen,

Ook ik heb geen presentje mogen ontvangen. De donatie heb ik gedaan tijdens de Nieuwjaarsworkshop in Almere. Daarvan is dus op de afschriften ook niets terug te vinden omdat ik kontant betaald heb.

Groet Erik van Engelenhoven, Nijkerk.
(Ik bivakeer zowat onder de brievenbus)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Kadootje!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 2 [ Remko, MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven