Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Jan moderator, Startweer moderator

 
Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 feb. 2006 21:52 | Aangepast door: Jan 
De oplettende lezers hebben misschien al ontdekt dat er een tweede moderator aktief is op het prikbord. Naast mezelf is Gea (Startweer) geautoriseerd als moderator. Zij gaat mij een aantal maanden vervangen.

Ik ga het sportieve niveau van de CX-rijders proberen op te krikken. Ik ga op 2 april a.s. namelijk een voettocht van 2700km naar Santiago de Compostella in Spanje ondernemen. Met een rugzak trek ik er ruim vier maanden op uit, half augustus ben ik terug. Gedurende die tijd lukt het me dus niet om te moderatoren, dat gaat Gea dus doen. Natuurlijk zal ik onderweg afentoe in een internetcafe onze website bezoeken, en misschien ook wel een berichtje achterlaten.

Ik hoop in Santiago een kaarsje op te steken voor de veiligheid van al onze CX-rijders :).

Mensen, maak het Gea niet te moeilijk als ik weg ben. Daar heb ik alle vertrouwen in, want we hebben een voorbeeldig prikbord.

Een nadeel zit er wel aan, ik mis de meeste CX-aktiviteiten dit jaar. Ik hoop toch nog een gedeelte van SJK mee te kunnen maken.

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 feb. 2006 22:05 
ok jan , en ook Gea, beide succes.Maar Jan , voor je weg bent , horen we elkaar nog wel eens .

groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver Frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 feb. 2006 22:42 
Jan,

Ik blijf het een fantastisch avontuur vinden dat je gaat ondernemen. Waar het bij veel mensen bij dromen blijft, ga jij het gewoon doen. Bijzonder!
Hoop je nog even te zien voordat je aan de reis begint.

Gea,
Dat gaat vast goed komen! Zag dat je het moderaten al snel in de vingers had!

Frans

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 feb. 2006 08:48 
Jan. Mag ik jou van deze plek een hele fijne en veilige wandeltocht toewensen.Veelsucces!

En Gea ook succes met het moderaten.

Groetjes antoon.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 feb. 2006 08:49 
Gea het gaat je goed af met je
Moderaten al hoewel Motoraten niet zo best met Harry
Groeten Ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 feb. 2006 16:33 
Jan, vooral veel plezier toegewenst. Ik zal een kaarsje voor je branden. Met Gea komt het helemaal goed.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Jan moderator, Startweer moderator

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven