Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Gespot op de beurs

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 feb. 2006 12:56 | Aangepast door: Ray 
Vrienden,
Gespot op de motorbeurs afgelopen vrijdag: een witte CX650E van ik geloof 1985 met ongeveer 40.000 km, in redelijk mooie staat....vraagprijs was een niet malse € 1995,-...
Het was trouwens de enige CX die ik heb gezien daar...en verder heeeeeeel veeeeel ander mooi spul.
Groeten
Ray (die niet echt een wintersport gevoel kreeg op de terugweg op de A2 , samen met 700.000 wintersporttoeristen...)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 feb. 2006 15:11 
Die 650E heb ik ook zien staan, ik geloof op de stand van 'Boeve' motoren. Over een toepasselijke naam gesproken ....
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 feb. 2006 17:07 
Bij de Turboclub is er ook een CX 500 Turbo te koop, bottomprijs is 1750,00 Euro, elke dag dat hij langer te koop stond op de beurs, ging er een bedrag van de vraagprijs af.
Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 feb. 2006 19:17 
nou dan hebben jullie niet goed gekeken er waren zelfs drie echte cx 500 te koop ,maar het was niet wat ik zocht
ouwe-jan die volgend jaar weer gaat
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 feb. 2006 00:45 | Aangepast door: gompie 
Ik ga niet zoeken naar exemplaren van een ras dat al decennia lang behoort tot de dinosauriërs der motorfietsen, mijn interesses lagen anders.

De tomtommetjes lagen gunstig in prijs: € 599,=
Straks rijd ik nog op een motor waar de waarde van de accesoires hoger ligt aan de waarde van de motor. (nog ff sparen)

Maar:
eindelijk een zaak gevonden voor Mannen van mijn Formaat!
Ze verkopen zelfs broeken en jassen tot 12XL !

Dirk (die zichzelf met zijn 5XL weer een redelijk slanke jongen vindt)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver edward
Gast 
#6 | Geplaatst: 20 feb. 2006 11:23 
Ik heb een 2XL jas gekocht...

En een rode C gezien (bepaald geen glimmertje meer) voor maar liefst 1450 Euri...

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 feb. 2006 14:40 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Ha die Dirk,
Op dezelfde afdeling? WayPoint lagen ook prachtige machientjes van andere fabrikanten, die wel heel erg mooi zijn voor op de motor. Je kon een route maken van af een beeldscherm met fotografische beelden. Om je vingers bij af te likken. Maar Dirk, dan moeten we wel Véééééééééél langer sparen !!!!!!
Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver martincarmiggel t
Gast 
#8 | Geplaatst: 20 feb. 2006 23:31 
Ik heb op mijn motor een Garmin Quest, werkt perfect. Heeft een accu die tot 20 uur meegaat. Waterdicht en shockbestendig. Gekocht bij waypoint in Notter. Goede service. Bij de Pan-club zijn wij een heel stuk verder op navigatie techniek. Meer kilometervreters. Op www.gpstracks.nl ook mooie rouets te downloaden en zo over te zetten op de Quest. Deze kun ook zo in de zak steken of op de fiets te gebruiken. Niet veel groter dan een mobieltje.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 feb. 2006 08:34 
Wat fijn dat jullie bij de Pan-club een stuk verder zijn. Veel plezier en veel veilige kilometers gewenst!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#10 | Geplaatst: 21 feb. 2006 16:41 
Wat is verder? Als je een nav systeem nodig hebt om de weg te vinden?
Groeten
Ray (die verder niet wil zeuren..)

Schrijver JosvanR
Gast 
#11 | Geplaatst: 22 feb. 2006 09:15 
ik heb een tanktas met een kaart erin. Tot op heden nog nooit de batterij van hoeven opladen. Ik weet ook niet hoe dat kan.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 23 feb. 2006 17:50 
Als met de motor ben, vind ik het niet erg om een stukje om te rijden. Je komt onverwachts op de mooiste plekjes!
Binnen Nederland red ik me trouwens wonderwel met een kaart in m´n tanktas.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Gespot op de beurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven