Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Gezocht:GL400 liefhebber/restaurateur

 
Schrijver Roadkill
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 maart 2006 12:36 | Aangepast door: Roadkill 
Hallo allen, ik zet het hier maar neer, want het is nog niet echt een vraag, meer een onderzoek naar interesse.

Samen met mijn meisje heb ik een huis gekocht, das natuurlijk goed nieuws. Het mindere nieuws voor mijn GL400 is dat ik daar geen ruimte voor heb in mijn nieuwe huisje, ook staat ie inmiddels al weer bijna een jaar stil.

Het was mijn eerste motor en ik heb er met veel plezier op gereden. Het uiterlijk zag ik toen niet zo zitten dus ik heb het nodige spuit en zaag werk verricht (niet aan vitale onderdelen hoor). Maar het zal wel weer een klus zijn om hem in originele staat terug te brengen. Omdat het een enigsidns appart model is zoek ik dus iemand die de motor van me over wil nemen (voor weinag natuurlijk) maar die daar dan wel bij beloofd het ding niet meteen uit elkaar te halen en in onderdelen te verkopen, maar die de uitdaging aan gaat om de motor terug te brengen in originele staat. Motorisch is het ding in orde, beurtje moet wel (olie,filter, bougies+kleppen stellen) Dat heb ik zelf een keer of 2 gedaan, maar ja, nu rijd ie niet dus... Doorhet lange stilstaan start ie nu maar op 1 cilinder, als je er dagelijks mee rijd verdwijnt dit na een paar dagen. Goed, schrik niet, hij staat er nu zo bij:

link1 ivm layout verpesting

link2 ivm layout verpesting

Voor meer info kun je mailen of hier reageren, ik probeer het in de gaten te houden.....

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 maart 2006 15:14 
Ik kan er niet nog een klus bij hebben, helaas.

Ik wil hier wel even kwijt dat ik het qua uiterlijk best een gave motor vind. Ik weet niet hoe ie er origineel uit moet zien, maar ik vind 'm zo ook best wel stoer.

Succes!!
Edward

Schrijver Roadkill
Gast 
#3 | Geplaatst: 2 maart 2006 15:32 | Aangepast door: Roadkill 
Hoi Edward, hij hoeft ook niet perse gerestaureerd te worden hoor, maar ik zie hem gewoon liever niet na 2 weken in onderdelen aangeboden worden... Dan kan ik hem zelf ook wel naar de sloop brengen :P

Hier een foto van hoe ie er uit zag toen ik hem net had:

In mijn toenmalige andere gemotoriseerde liefde :P

In de schuur waar ik na mijn verhuizing geen gebruik meer van kan maken :(
(overigen,s 5 minuten nadat deze foto werd genomen lag het scherm er al af :) )

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 maart 2006 16:09 
Floris,
Ik sprak net een dame die wel interesse heeft zodat ie niet in onderdelen het internet op gaat.
Kan je eens aangeven wat er technisch zoals aan dient te gebeuren en wat je eventueel nog aan onderdelen hebt?
En: wat moet dat gaan kosten?
Groeten
Ray

Schrijver Ray
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 maart 2006 16:10 | Aangepast door: Ray 
Oh shit
Groeten
Ray ( die vergat er iets tussen haakjes achter te zetten)

Schrijver Roadkill
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 maart 2006 16:40 
Hoi Ray,

Het is vooral een optisch verhaal, de fotos in de eerste post is hoe ie er NU bij staat, die andere toen ik hem net had... Dus dan zou je de tank helemaal moeten schuren en opnieuw laten spuiten, er zal een ander buddy op moeten, en een goede beurt (de motor dan he, die dame moet maar voor zichzelf zorgen :P) De banden zijn wel goed, die zijn relatief nieuw.

Nog geen bekende CX problemen gehad met stator of afdichting waterpomp. Hij start nu op 1 cilinder, maar bij normaal gebruik moet dat zo weer over zijn. De carbs heb ik ruim een jaar geleden onder handen gehad, nieuwe pakkingkjes, ringen en membramen EN inbus bouten ipv schroefjes.

het is dus vooral optisch werk en wat achterstallig onderhoud, prijs ga ik niet over het forum slingeren, je weet me via de mail te bereiken ;)

Roadkill (IETS)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 maart 2006 18:13 
Niet opknappen dat ding. Gewoon zo laten en af en toe een likje matzwart erover heen. Dan wordt het vanzelf een fijne ratbike.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Roadkill
Gast 
#8 | Geplaatst: 2 maart 2006 18:17 
Hoi Floris, dat klopt, maareh, dat is wat men in engeland noemt 'aquired taste', oftewel, moet je net mooi vinden :P, het spreekt de meeste mensen niet echt aan.....

Schrijver Ray
Gast 
#9 | Geplaatst: 3 maart 2006 13:32 
Hey Roadkill,

Kom zondg dus ff kijken, maar ophalen wordt een andere keer als we tot overeenstemming komen.......
Groeten,
Ray ( die denkt dat ie dan matzwart blijft maar dan met rozen erop...)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 3 maart 2006 14:48 
Zeg Ray, is hier wellicht een leuke motordame in het spel waar wij meer over zouden moeten weten?

Floris (die andere)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Roadkill
Gast 
#11 | Geplaatst: 3 maart 2006 16:25 
Ja Ray, komt ze zondag mee? Dan ben ik de eerste die haar ziet :P

Floris (die andere)

Schrijver Ray
Gast 
#12 | Geplaatst: 3 maart 2006 21:20 
Heren heren Floriï, rustig nou...
Deze dame is mijn ex, waarmee ik nog een taak te volbrengen heb: het goed in de wereld zetten van twee fantastische boys. Daarin proberen we natuurlijk één lijn te trekken, hoe moeilijk dat ook is soms. Als exponent hiervan kun je dan zien dat we straks alletwee CX rijden; hoe consequent kan je als (gescheiden) ouders zijn? :-)
Deze dame is dus straks misschien ook mijn C-eX, hetgeen weer wat anders is als mijn ex-CX, want dat is PhoeniCX.
Om ook maar even alle SJK-BBQ verhalen uit de wereld te helpen: ze heeft NIET mijn ouwe Cx aangestoken !
Enne, nee ze komt zondag dus niet mee!
Groetjes
Ray (die zaterdag wel een andere dame naar Schiphol brengt waarvan jullie misschien wel zouden moeten weten....)

Schrijver edward
Gast 
#13 | Geplaatst: 6 maart 2006 08:43 
Ik vind de zwarte versie beter dan hoe ie was. Stoer zadeltje erop en verder gewoon zwart laten. Inderdaad, "ratten" dus.

Het priray-leven van Ray wordt steeds interessanter...heeft ie een andere dame, brengt ie 'r naar Schiphol!!

Edward (die soms ook iets tussen haakjes zet)

Schrijver gilbert
Gast 
#14 | Geplaatst: 18 maart 2006 23:17 
Je ex op een cx en je vriendin in een vliegtuig.
Hoe boeiend kan mans leven zijn ?

Gilbert ( die iedereen groet nu hij weer uit zijn winterslaap is )

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Gezocht:GL400 liefhebber/restaurateur

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven