Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

ontslag

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 maart 2006 17:31 
hier even een bedank je voor de moderater dat je mij voor zo,n klein acafietje van de site hebt ge dondert dat viel mij vies tegen van dezeclub groetjes van old_harry

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 maart 2006 21:17 
wat was er mis dan welk acafietje??

Met naam inloggen doe ik niet meer i.v.m google

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 maart 2006 22:46 
wat hier aan de hand is wil ik wel eens weten
Is dit een beslissing van de Moderater of van het Dagenlijkse
Bestuur
Ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 maart 2006 22:58 
Hallo Harry, een moderator kan wel een bericht van de site verwijderen (die is daar speciaal voor) maar niet iemand de toegang tot de site ontzeggen. Dat kan alleen de webmaster.
Ik ben pas begonnen en heb vorige week in mijn enthousiasme een paar dingen verkeerd verwijderd. Ik dacht dat ik daar weinig kwaad mee had gedaan. Maar misschien heb ik onbewust iets van jou ten onrechte verwijderd. Doel je daar op?
Anoniem, jammer dat je je niet bekend maakt. We weten graag met wie we te doen hebben, omdat er ook eens flauwe postings van 'Anoniem' (waarschijnlijk een andere) zijn geweest.
Ouwe-jan, misschien kun je je vraag rechtstreeks aan één van de bestuursleden (waar ik er géén van ben) stellen?

Vriendelijke groeten,
Gea (die nog veel moet/ zal leren)

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 maart 2006 00:09 
Old_harry, we gaan hier geen oude koeien meer uit de sloot halen. Wat mij betreft ben je welkom. Mooie rebel heb je trouwens.

Groeten,
Jan

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 5 maart 2006 06:07 
Zo te lezen berust dit dus allemaal op een misverstand (gelukkig)....

Schrijver jerrimy
Gast 
#7 | Geplaatst: 5 maart 2006 06:09 
bovenstaande was ik, en wat google ervan vind boeit me weinig (lol)....

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 5 maart 2006 13:03 
Er is inderdaad een 'akkefietje' met Old Harry geweest, een paar maanden geleden, en dat was reden om eerst even via e-mail te proberen dit op te lossen. Harry heeft toen zelf aangeven niet meer op het forum te komen. Wat mij betreft ben je weer van harte welkom, maar als je anoniem post dan wel graag met je naam eronder.

Coen
voorzitter
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 ontslag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven