Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Moto73

 
Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 maart 2006 19:30 
Voor liefhebbers staat in de Motormagazine van Moto73 een aardig stuk over GPS op de motor.
Tevens is er een CD-Rom met 10 GPS-toertochten erbij.
Kost €9,95 in de boekhandel.

Groetjes
Eric

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2006 23:03 
En in de Moto73 van mei 2006 staat een aardige verrassing.

Floris (die verder niets verklapt)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 maart 2006 21:47 
Tja, dan zal ik het maar verklappen!
Mijn trouwe CX650E (zie 100e lid) heeft inmiddels 240.000 km op de klok en komt in de rubriek: Marathonmotor. Begin mei in Moto 73

Ik heb afgelopen vrijdag meer dan een halve dag doorgebracht bij redacteur Peter van der Sanden. Ontzettend aardige vent. Hij was onder de indruk van de goede staat waarin de motor verkeert. Hoewel wel een ding blijft dat meer dan 2 ton heeft gelopen.

Overigens was het wel een reis met hindernissen. Oorspronkelijk zou ik donderdagavond al naar Nijmegen vertrekken. Op de A2 kom ik me toch om 23.30 uur in een sneeuwstorm terecht. En ja hoor, klabeng met mijn mooie wintermotor (niet die 650) tegen het asfalt. Nou probeer dan maar eens zo'n ding op te tillen. Iedereen rijdt natuurlijk gewoon door. Plots stopt achter mij een vrachtauto en de chauffeur stapt uit om mij te helpen. Blijkt het de pekelwagen te zijn! Samen zetten we de motor op de vluchtstrook en vervolgens geeft hij me (al pekel strooiende) ook nog een lift naar de rand van Utrecht. Van daaruit kon ik naar Utrecht CS lopen en de trein terug naar A'dam nemen. Motorpak nog aan natuurlijk. Haha. Was om half drie 's nachts weer thuis.
Wie zegt dat er geen avonturen meer bestaan!
Bij deze wil ik Ton, de pekelwagenchauffeur, van harte danken. Echt een moordvent! Als iemand deze man kent, laten we deze reddende engel een clubshirt sturen.
(ik ga Rijkswaterstaat maar eens bellen.)
groeten,
Emile

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Moto73

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven